Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia” pod tym hasłem 25 października odbyła się kolejna edycja warsztatów organizowanych przez Rzecznika Praw Klienta Grupy TAURON – Agatę Parzych, dla organizacji działających na rzecz konsumentów.
Jak co roku spotkaliśmy się z Państwem na warsztatach, które stanowią aktywną platformę współpracy i wymiany informacji.
Na tegorocznych warsztatach rozmawialiśmy o:
wprowadzonych rządowych regulacjach dla klientów, czyli o zamrożeniu cen prądu, premii prądowej oraz upuście 10%,
nowej ofercie z 9 letnią gwarancją ceny od TAURON Sprzedaż,
wnioskach z kontroli mikroinstalcji przeprowadzonych przez TAURON Dystrybucję,
oszustwach na inwestycje, czyli jak scamerzy wykorzystują wizerunek znanych marek, aby wzbudzić zaufanie.
Coroczne spotkania są dobrą okazją do przekazania informacji o planowanych zmianach w obsłudze oraz wdrożonych rozwiązaniach. Była mowa także o upraszaniu komunikacji w TAURONIE jak również o wprowadzonej 26 kwietnia 2024 r. ustawie, która wymaga, aby komunikacja była dostosowana do standardów zrozumiałości i funkcjonalności, tzn. aby dokumenty były dostępne dla wszystkich na różnych platformach i były zrozumiałe (na poziomie biegłości B2). Nie zabrakło także garści informacji o wdrożonych inicjatywach w obsłudze klientów w ramach programu TAURON Bez Barier.
Zapraszamy do pobrania prezentacji, którą omawialiśmy podczas spotkania
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą Nowa Energia, którą przygotowaliśmy dla naszych klientów z segmentu gospodarstw domowych. Nowa Energia to gwarancja stałej ceny prądu na 9 lat oraz energia z własnych, odnawialnych źródeł TAURONA.
Zapraszamy do obejrzenia relacji z naszego wydarzenia

Galeria zdjęć
Spotkania Rzeczników z poprzednich lat
Spotkanie z 2023 r.

Spotkanie z 2022 r.
