Etapy rekrutacji

Sprawdź, jak wygląda krok po kroku proces rekrutacji w TAURON i jak możesz przygotować się do kolejnych etapów. 

  • Aplikuj na wybrane ogłoszenie

    Pierwszym krokiem jest wysłanie aplikacji w odpowiedzi na wybrane ogłoszenie. Twoje zgłoszenie zostanie poddane wstępnej weryfikacji przez zespół prowadzący rekrutację. Ocena dokonywana jest pod kątem dopasowania do kryteriów opisanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym. 

    Kandydaci, których profil będzie w największym stopniu odpowiadał aktualnym potrzebom Spółki, zostaną zaproszeni do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.


  • Przygotuj się do rozmowy

    Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest najczęściej z udziałem przedstawiciela HR oraz szefa komórki organizacyjnej, do której aplikujesz.
    Na rozmowie możesz spodziewać się pytań dotyczących Twojego dotychczasowego doświadczenia zawodowego, a także zagadnień merytorycznych.

    W zależności od rodzaju stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie dodatkowych zadań (np. przygotowanie prezentacji na dany temat, rozwiązanie testu w excelu), bądź o udział w dodatkowej rozmowie rekrutacyjnej.


  • Otrzymasz informację zwrotną

    Po zakończeniu rekrutacji, wybrany kandydat otrzymuje ofertę pracy.
    Każdy kandydat po spotkaniu, niezależnie od finalnej decyzji, otrzymuje informację zwrotną na temat swojej kandydatury.


  • Pracuj w TAURON

    Od pierwszego dnia pracy nowy pracownik objęty jest programem adaptacji, pozwalającym na efektywne wdrożenie się w nowe obowiązki.
    Dodatkowo przełożony przydziela nowemu pracownikowi opiekuna, który służy mu radą i pomocą.