-
Aplikuj na wybrane ogłoszenie
Pierwszym krokiem jest wysłanie aplikacji w odpowiedzi na wybrane ogłoszenie. Twoje zgłoszenie zostanie poddane wstępnej weryfikacji przez zespół prowadzący rekrutację. Ocena dokonywana jest pod kątem dopasowania do kryteriów opisanych w ogłoszeniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, których profil będzie w największym stopniu odpowiadał aktualnym potrzebom Spółki, zostaną zaproszeni do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym.
-
Przygotuj się do rozmowy
Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest najczęściej z udziałem przedstawiciela HR oraz szefa komórki organizacyjnej, do której aplikujesz.
Na rozmowie możesz spodziewać się pytań dotyczących Twojego dotychczasowego doświadczenia zawodowego, a także zagadnień merytorycznych.
W zależności od rodzaju stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie dodatkowych zadań (np. przygotowanie prezentacji na dany temat, rozwiązanie testu w excelu), bądź o udział w dodatkowej rozmowie rekrutacyjnej.
-
Otrzymasz informację zwrotną
Po zakończeniu rekrutacji, wybrany kandydat otrzymuje ofertę pracy.
Każdy kandydat po spotkaniu, niezależnie od finalnej decyzji, otrzymuje informację zwrotną na temat swojej kandydatury.
-
Pracuj w TAURON
Od pierwszego dnia pracy nowy pracownik objęty jest programem adaptacji, pozwalającym na efektywne wdrożenie się w nowe obowiązki.
Dodatkowo przełożony przydziela nowemu pracownikowi opiekuna, który służy mu radą i pomocą.