Wnioski przyjmowane są w Wojewódzkich Funduszach Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) właściwych terytorialnie ze względu na usytuowanie budynku, a także w gminach, które podpisały porozumienie z WFOŚiGW. Można także złożyć wniosek drogą elektroniczną przez internetowy Portal Beneficjenta, właściwy dla miejsca zamieszkania.
Jeśli składasz wniosek za pośrednictwem tego portalu, dodatkowo musisz dostarczyć wydrukowaną wersję papierową do właściwego WFOŚiGW lub gminy, która podpisała porozumienie z WFOŚiGW w sprawie realizacji Programu Czyste Powietrze.
Jeśli natomiast użyjesz do tego profilu zaufanego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego wystarczy wersja elektroniczna. Pamiętaj wtedy o załączeniu wszystkich wymaganych załączników do wniosku (w tym skanów podpisanych oświadczeń osób występujących we wniosku, poza wnioskodawcą).
Wniosek wraz z załącznikami można także złożyć w wersji papierowej w siedzibie gminy, która zawarła z WFOŚiGW porozumienie w sprawie realizacji Programu Czyste Powietrze.
Ważne!
Pamiętaj, że nie możesz skorzystać z obu dotacji na fotowoltaikę.