Dla domu Obsługa klienta TAURON Bez Barier

TAURON
Bez Barier

Ułatwiamy korzystanie z naszych usług.
Bo energia jest dla wszystkich.

Dowiedz się więcej

Zmieniamy się dla Was!

Serwisy TAURON.PL i MÓJ TAURON są już dostępne cyfrowo. Dzięki spełnieniu standardów WCAG 2.1. na poziomie AA, nasze strony zapewniają dostępność cyfrową dla osób niedowidzących, starszych oraz narażonych na wykluczenie cyfrowe.

Dostosowaliśmy nasze usługi tak, aby korzystanie z nich było łatwe i przyjazne
dla osób z niepełnosprawnościami. Zadbaliśmy również o seniorów.

Program "TAURON Bez Barier" zwiększa dostępność naszych usług i zapewnia
obsługę dopasowaną do potrzeb klienta.

Co TAURON robi dla Ciebie?

Punkty obsługi klienta

Wprowadziliśmy możliwość skorzystania z lupy czy z ramki podpisu. Stale szkolimy konsultantów, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów.

Infolinie

Dostosowaliśmy scenariusze obsługowe o wskazówki poprawnej obsługi klientów z niepełnosprawnościami.

Strony i serwisy internetowe

Więcej spraw możesz załatwić online! Pomoc w założeniu konta w Moim TAURONIE możesz także otrzymać w każdym z naszych punktów obsługi klienta.

Język

Piszemy treści prostym, zrozumiałym językiem! Chcemy oszczędzić Twój czas, dlatego unikamy nadmiarowych opisów.

Wielkość czcionek i kontrast

Masz możliwość zmiany kontrastu oraz powiększenia czcionki na wszystkich stronach internetowych TAURONA.

Opisy alternatywne

Na platformach online TAURONA stosujemy opisy alternatywne, dzięki czemu większość spraw załatwisz przez internet.

Jakie rozwiązania wdrażamy, aby ułatwić korzystanie z usług TAURONA osobom z niepełnosprawnościami?

  • Wciąż zwiększamy liczbę spraw, które możesz załatwić on-line.
  • Opracowaliśmy ebooka "Pierwsza umowa z TAURONEM" . Poradnik był konsultowany przez Fundację Widzialni i jest dostosowany do użytku przez osoby niewidzące, zgodnie ze standardami WCAG.
  • Wprowadziliśmy system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną we wszystkich punktach obsługi klienta

Chcesz się dowiedzieć, jak jeszcze możemy Ci pomóc?

Dowiedz się więcej

Masz pytania?

Wybierz, jak się z nami skontaktujesz

Chat

W czym możemy Ci pomóc?

Konsultanci są dostępni w dni robocze od 08:00 do 18:00

Rozpocznij czat
Infolinia dla seniora

Nasi konsultanci wiedzą, jak pomóc rozwiązać problem osobom starszym.

Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku 07:00 - 20:00

Infolinia 32 606 0 606