TAURON
Bez Barier
Ułatwiamy korzystanie z naszych usług.
Bo energia jest dla wszystkich.
Zmieniamy się dla Was!
Serwisy TAURON.PL i MÓJ TAURON są już dostępne cyfrowo. Dzięki spełnieniu standardów WCAG 2.1. na poziomie AA, nasze strony zapewniają dostępność cyfrową dla osób niedowidzących, starszych oraz narażonych na wykluczenie cyfrowe.
Dostosowaliśmy nasze usługi tak, aby korzystanie z nich było łatwe i przyjazne
dla osób z niepełnosprawnościami. Zadbaliśmy również o seniorów.
Program "TAURON Bez Barier" zwiększa dostępność naszych usług i zapewnia
obsługę dopasowaną do potrzeb klienta.
Jak możemy Ci pomóc?
Wzrok
Sprawdź, jakie udogodnienia znajdziesz na naszej infolinii, w Punkcie Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej, jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością wzroku.
Słuch
Jeśli jesteś osobą z niepełnosprawnością słuchową, zobacz, jak możemy Ci pomóc w Punkcie Obsługi Klienta oraz na stronie internetowej.
Poruszanie się
Przeczytaj, jakie udogodnienia przygotowaliśmy dla osób z niepełnosprawnością ruchową w punktach obsługi klienta, na infolinii i w serwisie internetowym TAURONA.
Seniorzy
Jeśli zaliczasz się do seniorek lub seniorów, przeczytaj, co robimy, aby korzystanie z naszych usług było dla Ciebie łatwiejsze.
Edukacja
Wejdź na naszą platformę edukacyjną i dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z prądu!
Polski Język Migowy
Obejrzyj przygotowane przez nas filmy z instrukcją obsługi platformy Mój TAURON. Nagraliśmy je z udziałem tłumacza języka migowego i z napisami.
Co TAURON robi dla Ciebie?
Punkty obsługi klienta
Wprowadziliśmy możliwość skorzystania z lupy czy z ramki podpisu. Stale szkolimy konsultantów, aby najlepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów.
Infolinie
Dostosowaliśmy scenariusze obsługowe o wskazówki poprawnej obsługi klientów z niepełnosprawnościami.
Strony i serwisy internetowe
Więcej spraw możesz załatwić online! Pomoc w założeniu konta w Moim TAURONIE możesz także otrzymać w każdym z naszych punktów obsługi klienta.
Język
Piszemy treści prostym, zrozumiałym językiem! Chcemy oszczędzić Twój czas, dlatego unikamy nadmiarowych opisów.
Wielkość czcionek i kontrast
Masz możliwość zmiany kontrastu oraz powiększenia czcionki na wszystkich stronach internetowych TAURONA.
Opisy alternatywne
Na platformach online TAURONA stosujemy opisy alternatywne, dzięki czemu większość spraw załatwisz przez internet.
Jakie rozwiązania wdrażamy, aby ułatwić korzystanie z usług TAURONA osobom z niepełnosprawnościami?
-
Wciąż zwiększamy liczbę spraw, które możesz załatwić on-line.
-
Opracowaliśmy ebooka "Pierwsza umowa z TAURONEM" . Poradnik był konsultowany przez Fundację Widzialni i jest dostosowany do użytku przez osoby niewidzące, zgodnie ze standardami WCAG.
-
Wprowadziliśmy system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną we wszystkich punktach obsługi klienta
Chcesz się dowiedzieć, jak jeszcze możemy Ci pomóc?
Dowiedz się więcejMasz pytania?
Wybierz, jak się z nami skontaktujesz
W czym możemy Ci pomóc?
Konsultanci są dostępni w dni robocze od 08:00 do 18:00
Rozpocznij czatNasi konsultanci wiedzą, jak pomóc rozwiązać problem osobom starszym.
Infolinia dostępna od poniedziałku do piątku 07:00 - 20:00
Infolinia 32 606 0 606