Czy słyszałeś już o serwisie internetowym Mój TAURON? Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to przede wszystkim:
Czy słyszałeś już o serwisie internetowym Mój TAURON? Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to przede wszystkim:
-
wygodna obsługa bez wychodzenia z domu
-
możliwość załatwiania większości spraw obsługowych
-
wygląd w bieżące wydatki
-
możliwość otrzymania powiadomień w formie SMS lub e-mail
-
prosta aktualizacja danych
-
dostęp do wszystkich dokumentów on-line (umowy, regulaminy, cenniki)
W czym możemy Ci pomóc?
- Chcę zmienić adres korespondencyjny, jak mam to zrobić?
- Chcę przepisać licznik, co mam zrobić?
- Jakie dokumenty są mi potrzebne do zawarcia umowy przyłączeniowej?
- W jaki sposób mogę rozwiązać umowę?
- Co to jest saldo rozliczenia (niedopłata/nadpłata)
- Chciałbym wznowić dostarczanie energii po spłaceniu zadłużenia, co mam zrobić?
- Co mam zrobić, aby zmienić wysokość faktur prognozowanych?
- W jaki sposób mogę zmienić okres rozliczeniowy?
- Jakie są okresy rozliczeniowe?
- Co to jest prowizorka budowlana i jaki jest koszt jej przyłączenia?
- W jaki sposób mogę podać stan licznika?
- Przeprowadzam remont, który wiąże się z koniecznością rozplombowania licznika, gdzie to zgłosić?
- Co to jest licznik przedpłatowy?
- Jak mogę zdemontować licznik?