Doradca/ Doradczyni ds. Obsługi Klienta Dystrybucyjnego

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2025-05-15

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00279


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!


    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

                                                                                               

    Czego od Ciebie oczekujemy?


    • Kilkuletniego doświadczenia w zakresie bezpośredniej obsługi klienta lub telefonicznej/video obsługi klienta
    • Biegłej obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
    • Łatwości pracy na kilku programach informatycznych jednocześnie
    • Umiejętności budowania trwałych relacji z klientami
    • Rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych
    • Umiejętności współpracy w zespole
    • Inicjatywy w działaniu, proponowaniu ulepszeń i chęci stałego doskonalenia się
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?


    • Obsługa klienta w nowoczesnym kanale kontaktu w zakresie:
    udzielania informacji, przyjmowania zgłoszeń, pomocy przy wypełnianiu dokumentów
    • Przyjmowanie i formalna weryfikacja wniosków o wydanie oświadczenia o możliwości przyłączenia i dostaw energii elektrycznej, warunków przyłączenia do sieci, zawarcie/zmianę umowy o przyłączenie itp.
    • Zapewnienie doradztwa w zakresie procesów dystrybucyjnych oraz rekomendowanie optymalnych rozwiązań.
    • Obsługa i udzielanie informacji w zakresie rozliczenia umów dystrybucyjnych

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:


    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​
    • Udział w projektach na rzecz całej Grupy TAURON​
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    ​• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)  na stanowisku Doradcy/Doradczyni ds. Obsługi Klienta Dystrybucyjnego
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna i premie kwartalne​
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU​
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)


    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią