Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Zawiercie
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-14
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00547
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz w pracy w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
• Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
• Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
• Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Analitycznego myślenia i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności podejmowania inicjatywy i proaktywnej postawy w działaniu
• Wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej
• Inicjowania nowych rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych rozwiązań
• Czynnego prawa jazdy kat. B
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadańMiło, jeśli posiadasz:
• Znajomość zagadnień formalno-prawnych w zakresie zawierania umów cywilno-prawnych
• Dobrą znajomość pakietu MS Office
• Znajomość branży energetycznej oraz przepisów prawa energetycznego
• Wykształcenie wyższe (kierunkowe: zarządzanie)
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta
• Zarządzanie zespołem doradców m.in. poprzez rozwijanie kompetencji pracowników, wyznaczanie i rozliczanie celów kwartalnych, prowadzenie rozmów rozwojowych oraz zarządzanie czasem pracy
• Zapewnienie sprawnej obsługi klientów i realizacji planów sprzedażowych
• Nadzorowanie realizacji KPI określonych dla Punktów Obsługi Klienta
• Nadzór oraz zapewnienie doradztwa i wsparcia merytorycznego w rozwiązywaniu złożonych i niestandardowych spraw
• Inicjowanie działań i wdrażanie zmian wynikających m.in. ze zmiany przepisów prawa, optymalizacji lub uruchomienia nowych procesów
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo) na stanowisku Kierownika Punktu Obsługi Klienta
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna, premia za realizację celów sprzedażowych oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
Dołącz do nas! #Zasilani nową energią