Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-18
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2025/03
Wymagania:
Do czego Cię zapraszamy?
Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.Kim jesteśmy?
Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar Obsługi Klienta to ponad tysiąc specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 7 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień zapewniamy bezpośrednią obsługę klienta w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta, w mobilnych kanałach kontaktu oraz w aplikacji Mój Tauron. Realizujemy również działania back-officowe wspierające procesy sprzedażowo-obsługowe oraz poprawiające efektywność i jakość obsługi naszych Klientów.Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Znasz podstawy analizy danych a przy okazji chcesz zobaczyć, jak ta wiedza wpływa na rzeczywiste procesy biznesowe
• Nie masz problemu w pracy z programami komputerowymi (w tym pakiet MS Office) i lubisz pracować z kilkoma aplikacjami jednocześnie
• Dobrze czujesz się w pracy zespołowej i potrafisz efektywnie komunikować się z innymi, zwłaszcza w kontekście obsługi klienta
• Chcesz rozwijać umiejętności związane z tematami rozliczeń, reklamacji, a także zdobywać doświadczenie w obszarze analizy danych, procesowania reklamacji i tworzenia umów
• Lubisz inicjować zmiany, proponować usprawnienia i dążyć do ciągłego doskonalenia procesów, zarówno w obsłudze klienta, jak i w analizie danych
• Jesteś studentem lub studentką na kierunku ekonomicznym, finansowym, związanym z zarządzaniem, administracją lub pokrewnego i chcesz dobrze wykorzystać wakacje na swój rozwój
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Otwartości na naukę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie swoich umiejętności w praktycznym środowisku
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Zainteresowania tematem budowania trwałych relacji z klientami tak aby efektywnie realizować cele sprzedażowe
• Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
• Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy
z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Skutecznej komunikacji z klientami i zespołem, zarówno w rozmowach bezpośrednich, jak i podczas redagowania pism i umów
• Umiejętności analizy danych z zachowaniem pełnej dokładności, skrupulatności i dbałości o szczegóły, szczególnie przy wyciąganiu wniosków oraz opracowywaniu raportów i dokumentów
• Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Word i Excel)
Oferujemy:
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
• Możliwość poznania nowoczesnych technologii, narzędzi i rozwiązań stosowanych w obsłudze klienta pod kątem rozliczeń, reklamacji oraz tworzenia umów
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.