Stażysta/ Stażystka w Pionie Obsługi Klienta (procesy reklamacyjne, rozliczenia, umowy)

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Staż/ Praktyka

Miejsce pracy:

Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Katowice

Oferta ważna do:

2025-05-18

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Staż/praktyka

Nr referencyjny:

TOK/STAŻ/2025/03


Wymagania:

  • Do czego Cię zapraszamy?
    Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
    i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.

    Kim jesteśmy?
    Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar Obsługi Klienta to ponad tysiąc specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 7 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień zapewniamy bezpośrednią obsługę klienta w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta, w mobilnych kanałach kontaktu oraz w aplikacji Mój Tauron. Realizujemy również działania back-officowe wspierające procesy sprzedażowo-obsługowe oraz poprawiające efektywność i jakość obsługi naszych Klientów.

    Sprawdź, czy to dla Ciebie?
    • Znasz podstawy analizy danych a przy okazji chcesz zobaczyć, jak ta wiedza wpływa na rzeczywiste procesy biznesowe
    • Nie masz problemu w pracy z programami komputerowymi (w tym pakiet MS Office) i lubisz pracować z kilkoma aplikacjami jednocześnie
    • Dobrze czujesz się w pracy zespołowej i potrafisz efektywnie komunikować się z innymi, zwłaszcza w kontekście obsługi klienta
    • Chcesz rozwijać umiejętności związane z tematami rozliczeń, reklamacji, a także zdobywać doświadczenie w obszarze analizy danych, procesowania reklamacji i tworzenia umów
    • Lubisz inicjować zmiany, proponować usprawnienia i dążyć do ciągłego doskonalenia procesów, zarówno w obsłudze klienta, jak i w analizie danych
    • Jesteś studentem lub studentką na kierunku ekonomicznym, finansowym, związanym z zarządzaniem, administracją lub pokrewnego i chcesz dobrze wykorzystać wakacje na swój rozwój

Zakres obowiązków:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Otwartości na naukę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie swoich umiejętności w praktycznym środowisku
    • Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
    • Zainteresowania tematem budowania trwałych relacji z klientami tak aby efektywnie realizować cele sprzedażowe
    • Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
    • Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy
    z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
    • Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
    • Skutecznej komunikacji z klientami i zespołem, zarówno w rozmowach bezpośrednich, jak i podczas redagowania pism i umów
    • Umiejętności analizy danych z zachowaniem pełnej dokładności, skrupulatności i dbałości o szczegóły, szczególnie przy wyciąganiu wniosków oraz opracowywaniu raportów i dokumentów
    • Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Word i Excel)

Oferujemy:

  • Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
    • Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
    • Możliwość poznania nowoczesnych technologii, narzędzi i rozwiązań stosowanych w obsłudze klienta pod kątem rozliczeń, reklamacji oraz tworzenia umów
    • Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
    • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
    • Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
    • Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
    • Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024

     

    Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!

    ZAPRASZAMY!

    Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.