Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-22
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2025/02
Wymagania:
Do czego Cię zapraszamy?
Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.Kim jesteśmy?
Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar Obsługi Klienta to ponad tysiąc specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 7 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień zapewniamy bezpośrednią obsługę klienta w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta, w mobilnych kanałach kontaktu oraz w aplikacji Mój Tauron. Realizujemy również działania back-officowe wspierające procesy sprzedażowo-obsługowe oraz poprawiające efektywność i jakość obsługi naszych Klientów.Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Interesujesz się analizą danych i chcesz zobaczyć, jak wykorzystywana jest w rzeczywistych procesach biznesowych
• Zastanawiasz się, jak cyfrowe narzędzia i automatyzacja wpływają na doświadczenia klientów (CX)
• Znasz podstawy HTML i CSS i lubisz działać w kodzie albo klikać w CMS-ie
• Chcesz rozwinąć się w miejscu, gdzie możesz łączyć dane, technologię i myślenie o kliencie w jednym projekcie
• Fascynuje Cię automatyzacja procesów oraz rozwój nowoczesnych rozwiązań w obszarze obsługi klienta
• Jesteś studentem lub studentką kierunku informatycznego, data science, e-commerce, zarządzanie procesami czy UX i chcesz wykorzystać wakacje na rozwój swojej ścieżki zawodowej
• Dobrze czujesz się tam, gdzie odpowiedzialność idzie w parze z energią, zaangażowaniem i skutecznym działaniem - bo te wartości mają dla Ciebie znaczenie
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Otwartości na naukę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie swoich umiejętności w praktycznym środowisku
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Zainteresowania tematem automatyzacji i digitalizacji procesów obsługowych - i jak te rozwiązania wpływają na jakość usług oraz satysfakcję użytkowników
• Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
• Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy
z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Chęci rozwoju w obszarze automatyzacji procesów i odkrywania, jak cyfrowe narzędzia zmieniają sposób obsługi klientów
• Umiejętności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków z danych i wykorzystywania ich do optymalizacji procesów oraz poprawy doświadczeń klientów
Oferujemy:
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
• Możliwość poznania nowoczesnych technologii, narzędzi i rozwiązań stosowanych w procesach obsługi klientów
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.