Stażysta / Stażystka w obszarze IT

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Staż/ Praktyka

Miejsce pracy:

Katowice, Gliwice

Oferta ważna do:

2025-05-18

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Staż/praktyka

Nr referencyjny:

TOK/STAŻ/2025/01


Wymagania:

  • Do czego Cię zapraszamy?
    Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
    i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.

     

    Kim jesteśmy?
    Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar IT to ponad 550 specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 8 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień utrzymujemy i zabezpieczamy infrastrukturę IT, konfigurujemy sieci, zapewniamy monitoring bezpieczeństwa 24/7/365, administrujemy, programujemy, tworzymy analitykę biznesową oraz aplikacje mobilne, zarządzamy bazami danych, serwerami, środowiskami testowymi, udzielamy wsparcia użytkownikowi na I, II i III linii oraz realizujemy wiele innych zadań i projektów.

     

    Sprawdź, czy to dla Ciebie?
    • Masz głowę pełną pomysłów i chcesz uczyć się nowych technologii w praktyce - w zakresie: konfigurowania sprzętu komputerowego, bezpieczeństwa i monitoringu systemów i sieci IT oraz usług telekomunikacyjnych
    • Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w branży IT, które będzie dobrym początkiem rozwoju Twojej ścieżki zawodowej
    • Dobrze czujesz się tam, gdzie odpowiedzialność idzie w parze z energią, zaangażowaniem i skutecznym działaniem - bo te wartości mają dla Ciebie znaczenie

Zakres obowiązków:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?
    • Otwartości na naukę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie swoich umiejętności w obszarze IT
    • Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
    • Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
    • Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy
    z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
    • Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
    • Podstawowej wiedzy oraz znajomości pojęć i zagadnień w jednym z obszarów: technicznego wsparcia IT; instalacji i konfiguracji systemów i sprzętu IT; baz danych; bezpieczeństwa systemów IT; telekomunikacji

Oferujemy:

  • Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
    • Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
    • Możliwość poznania nowoczesnych technologii, narzędzi i rozwiązań IT
    • Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
    • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
    • Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
    • Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
    • Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024

     

    Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!

     

    ZAPRASZAMY!
     

    Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie, jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.