Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Katowice, Gliwice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-18
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2025/01
Wymagania:
Do czego Cię zapraszamy?
Dla Ciebie staż to szansa do zdobycia cennego i wartościowego doświadczenia. Tych kilka tygodni będzie okazją do przekucia wiedzy, którą zdobyłeś/aś w praktyczne umiejętności. Zobaczysz jak teoria działa w codziennym środowisku biznesowym
i wpływa na funkcjonowanie organizacji. A dla nas, to możliwość budowania różnorodności pokoleniowej w zespołach, która owocuje bogactwem doświadczeń i wzajemnych inspiracji. Staże studenckie i absolwenckie to też dla nas okazja do dalszego rozwoju współpracy z uczelniami i środowiskiem akademickim.Kim jesteśmy?
Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar IT to ponad 550 specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 8 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień utrzymujemy i zabezpieczamy infrastrukturę IT, konfigurujemy sieci, zapewniamy monitoring bezpieczeństwa 24/7/365, administrujemy, programujemy, tworzymy analitykę biznesową oraz aplikacje mobilne, zarządzamy bazami danych, serwerami, środowiskami testowymi, udzielamy wsparcia użytkownikowi na I, II i III linii oraz realizujemy wiele innych zadań i projektów.Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Masz głowę pełną pomysłów i chcesz uczyć się nowych technologii w praktyce - w zakresie: konfigurowania sprzętu komputerowego, bezpieczeństwa i monitoringu systemów i sieci IT oraz usług telekomunikacyjnych
• Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w branży IT, które będzie dobrym początkiem rozwoju Twojej ścieżki zawodowej
• Dobrze czujesz się tam, gdzie odpowiedzialność idzie w parze z energią, zaangażowaniem i skutecznym działaniem - bo te wartości mają dla Ciebie znaczenie
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Otwartości na naukę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie swoich umiejętności w obszarze IT
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
• Zaangażowania w powierzone zadania, odpowiedzialnej postawy oraz umiejętności efektywnej współpracy
z zespołem i przełożonymi przy realizacji celów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Podstawowej wiedzy oraz znajomości pojęć i zagadnień w jednym z obszarów: technicznego wsparcia IT; instalacji i konfiguracji systemów i sprzętu IT; baz danych; bezpieczeństwa systemów IT; telekomunikacji
Oferujemy:
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3 miesiące
• Możliwość poznania nowoczesnych technologii, narzędzi i rozwiązań IT
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilani nową energią - dołącz do stażu, który daje moc!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV. W dokumencie opisz Twoje dotychczasowe doświadczenie, aktywności i projekty, których podejmowałeś/aś się na studiach. Miło nam będzie, jeśli w CV przedstawisz też swoją motywację do podjęcia stażu. Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.