Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Jelenia Góra

Oferta ważna do:

2025-05-17

Spółka:

TAURON Ekoenergia sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TEE/R/2025/10


Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość procesu udzielania zamówień na dostawy / usługi / roboty budowlane
    • Znajomość ustaw: Kodeks Cywilny, Kodeks Spółek Handlowych
    • Zdolność analitycznego myślenia
    • Umiejętność wykonywania obliczeń
    • Znajomość obsługi komputera: pakietu Office, poczty elektronicznej
    • Umiejętność prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B)

     

    Mile widziane:

    • Wykształcenie wyższe prawnicze lub techniczne
    • Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzaniu postępowań przetargowych, w tym w PZP
    • Doświadczenie w udzielaniu zamówień dla zamawiających sektorowych
    • Umiejętność sporządzania projektów umów
    • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
    • Znajomość platformy Market Planet do obsługi zakupów
    • Znajomość platform do zamówień publicznych
    • Umiejętność czytania map, dokumentacji projektowej, planowania budżetu
    • Samodzielność i inicjatywa w realizowaniu obowiązków służbowych
    • Znajomość języka angielskiego

     

Zakres obowiązków:

    • Przygotowanie i realizacja procesu udzielania Zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy w Spółce zgodnie z obowiązującymi regulacjami korporacyjnymi oraz zewnętrznymi aktami prawnymi
    • Przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań oraz uzgadnianie ich z klientem wewnętrznym, koordynatorem ds. finansowych oraz radcą prawnym
    • Przygotowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania i powołania komisji przetargowej oraz protokołów z postępowań
    • Udział w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert/wniosków, wsparcie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji i prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami
    • Prowadzenie negocjacji z Wykonawcami
    • Przygotowywanie umów do podpisu z klientem zewnętrznym
    • Rejestracja postępowań przetargowych, w tym zamówień i zleceń
    • Realizacja wyznaczonych Spółce KPI, analizowanie Planu Zamówień w Spółce pod kątem spełnienia KPI oraz wyliczanie KPI
    • Obsługa systemu SWOZ
    • Opracowywanie dokumentów, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, w tym min.: raporty kwartalne z zawartych umów, raporty z odstępstw od RUZ, wykazy umów doradczych i prawnych, wskaźniki KPI oraz roczne sprawozdania do UZP o udzielonych zamówieniach
    • Prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    Możliwość rozwoju zawodowego
    Prywatna opieka medyczna
    Dofinansowanie do wypoczynku
    Ubezpieczenie grupowe
    Karta MultiSport
    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    Pracowniczy Program Emerytalny
    Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS