Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Jelenia Góra
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-17
-
Spółka:
-
TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TEE/R/2025/10
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość procesu udzielania zamówień na dostawy / usługi / roboty budowlane
- Znajomość ustaw: Kodeks Cywilny, Kodeks Spółek Handlowych
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność wykonywania obliczeń
- Znajomość obsługi komputera: pakietu Office, poczty elektronicznej
- Umiejętność prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B)
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe prawnicze lub techniczne
- Doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzaniu postępowań przetargowych, w tym w PZP
- Doświadczenie w udzielaniu zamówień dla zamawiających sektorowych
- Umiejętność sporządzania projektów umów
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- Znajomość platformy Market Planet do obsługi zakupów
- Znajomość platform do zamówień publicznych
- Umiejętność czytania map, dokumentacji projektowej, planowania budżetu
- Samodzielność i inicjatywa w realizowaniu obowiązków służbowych
- Znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i realizacja procesu udzielania Zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy w Spółce zgodnie z obowiązującymi regulacjami korporacyjnymi oraz zewnętrznymi aktami prawnymi
- Przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań oraz uzgadnianie ich z klientem wewnętrznym, koordynatorem ds. finansowych oraz radcą prawnym
- Przygotowywanie wniosków dot. wszczęcia postępowania i powołania komisji przetargowej oraz protokołów z postępowań
- Udział w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert/wniosków, wsparcie organizacyjno-kancelaryjne prac komisji i prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami
- Prowadzenie negocjacji z Wykonawcami
- Przygotowywanie umów do podpisu z klientem zewnętrznym
- Rejestracja postępowań przetargowych, w tym zamówień i zleceń
- Realizacja wyznaczonych Spółce KPI, analizowanie Planu Zamówień w Spółce pod kątem spełnienia KPI oraz wyliczanie KPI
- Obsługa systemu SWOZ
- Opracowywanie dokumentów, sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki, w tym min.: raporty kwartalne z zawartych umów, raporty z odstępstw od RUZ, wykazy umów doradczych i prawnych, wskaźniki KPI oraz roczne sprawozdania do UZP o udzielonych zamówieniach
- Prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień (archiwizacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie do wypoczynku
Ubezpieczenie grupowe
Karta MultiSport
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Pracowniczy Program Emerytalny
Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS