Specjalista/ Specjalistka ds. organizacyjno-administracyjnych

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Bielsko-Biała

Oferta ważna do:

2025-05-17

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/OBB/30/2025


Wymagania:

  • Wykształcenie średnie

    1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania nieruchomościami, administracyjnym i/lub energetycznym, organizacyjnym, korporacyjnym

    Wiedza z zakresu sporządzania umów oraz wymagań prawnych dotyczących utrzymania nieruchomości

    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:

    Wykształcenie wyższe, kierunek techniczny, administracyjny, prawny, ekonomiczny

    2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania nieruchomościami, administracyjnym i/lub energetycznym, organizacyjnym, korporacyjnym

    Prawo jazdy kat. B

    Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych
    Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego

    Podstawowa znajomość systemu SAP Classic

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału

    Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału

    Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi

    Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej

    Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa

    Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową

    Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych

    Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych

    Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian

    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
    Premie kwartalne, premia roczna
    Ekwiwalent za energię elektryczną
    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    Możliwość pracy hybrydowej
    Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika
    Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, komunikacja interpersonalna
    Prywatna opieka medyczna i możliwość objęcia nią członków rodziny
    Grupowe ubezpieczenie na życie (10 wariantów do wyboru)
    Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą)
    Karta Multisport na preferencyjnych warunkach

    Benefity mogą różnić się w zależności od stanowiska.

    Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia. Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.