Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Bielsko-Biała
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-17
-
Spółka:
-
TAURON Dystrybucja S.A.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TD/OBB/30/2025
Wymagania:
Wykształcenie średnie
1 rok doświadczenia w obszarze zarządzania nieruchomościami, administracyjnym i/lub energetycznym, organizacyjnym, korporacyjnym
Wiedza z zakresu sporządzania umów oraz wymagań prawnych dotyczących utrzymania nieruchomości
Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe, kierunek techniczny, administracyjny, prawny, ekonomiczny
2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania nieruchomościami, administracyjnym i/lub energetycznym, organizacyjnym, korporacyjnym
Prawo jazdy kat. B
Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych
Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawa budowlanegoPodstawowa znajomość systemu SAP Classic
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału
Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału
Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi
Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej
Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa
Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową
Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych
Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian
Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy
Oferujemy:
Umowa o pracę
Premie kwartalne, premia roczna
Ekwiwalent za energię elektryczną
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Możliwość pracy hybrydowej
Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika
Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, komunikacja interpersonalna
Prywatna opieka medyczna i możliwość objęcia nią członków rodziny
Grupowe ubezpieczenie na życie (10 wariantów do wyboru)
Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą)
Karta Multisport na preferencyjnych warunkachBenefity mogą różnić się w zależności od stanowiska.
Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia. Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.