Specjalista/ Specjalistka ds. badań i zarządzania doświadczeniem klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2025-05-08

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00595


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Doświadczenia na stanowisku z obszaru doświadczeń klienta 
    • Znajomość trendów i najlepszych praktyk w obszarze doświadczeń klienta
    • Doświadczenia w analizie danych i interpretacji wyników badań satysfakcji klienta 
    • Doświadczenia w projektach mających na celu rozwój produktów i usług w oparciu o opinie klientów
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
    • Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • Umiejętności szybkiego reagowania i pracy w zmiennym środowisku

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i sesji szkoleniowych budujących świadomość doświadczeń klienta w organizacji 
    • Wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii lub socjologii

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Zarządzanie zmianą oraz budowanie kultury klientocentrycznej
    •Tworzenie szkoleń i materiałów aktywacyjnych do kultury klientocentrycznej
    •Pełnienie roli kierownika projektu przy wdrażaniu inicjatyw doświadczeń klienta (customer experience)
    • Identyfikacja kluczowych trendów oraz obszarów do poprawy w zakresie doświadczeń klienta
    • Identyfikacja mocnych i słabych stron rozwiązań w zakresie doświadczeń klienta oraz przedstawianie alternatywnych propozycji
    • Analiza i zarządzanie głosem klienta z różnych obszarów organizacji
    • Opracowywanie wniosków oraz propozycji inicjatyw poprawiających doświadczenia klienta
    • Tworzenie materiałów edukacyjnych i wsparcie w kształtowaniu kultury klientocentrycznej.

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​​
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony) 
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią