Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-08
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00595
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia na stanowisku z obszaru doświadczeń klienta
• Znajomość trendów i najlepszych praktyk w obszarze doświadczeń klienta
• Doświadczenia w analizie danych i interpretacji wyników badań satysfakcji klienta
• Doświadczenia w projektach mających na celu rozwój produktów i usług w oparciu o opinie klientów
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
• Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
• Umiejętności szybkiego reagowania i pracy w zmiennym środowiskuMiło, jeśli posiadasz:
• Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów i sesji szkoleniowych budujących świadomość doświadczeń klienta w organizacji
• Wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii lub socjologii
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Zarządzanie zmianą oraz budowanie kultury klientocentrycznej
•Tworzenie szkoleń i materiałów aktywacyjnych do kultury klientocentrycznej
•Pełnienie roli kierownika projektu przy wdrażaniu inicjatyw doświadczeń klienta (customer experience)
• Identyfikacja kluczowych trendów oraz obszarów do poprawy w zakresie doświadczeń klienta
• Identyfikacja mocnych i słabych stron rozwiązań w zakresie doświadczeń klienta oraz przedstawianie alternatywnych propozycji
• Analiza i zarządzanie głosem klienta z różnych obszarów organizacji
• Opracowywanie wniosków oraz propozycji inicjatyw poprawiających doświadczenia klienta
• Tworzenie materiałów edukacyjnych i wsparcie w kształtowaniu kultury klientocentrycznej.
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią