Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Częstochowa i Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-04
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00562
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym, w tym zespołem rozproszonym
• Umiejętności organizacji pracy i szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania oraz podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Umiejętności pracy z podległym zespołem w oparciu o cele i dążenie do ich realizacji
• Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
• Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
• Umiejętności budowania relacji
• Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowychMiło, jeśli posiadasz
• Znajomość narzędzi analitycznych pozwalająca na koordynowanie prac w ramach wdrażania usprawnień i rozwoju narzędzi
• Znajomość branży energetycznej i rynku energii
• Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Inicjowanie, koordynowanie oraz wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność i jakość, zapewniających optymalizację procesów oraz zwiększających dostępność i satysfakcję klientów
• Nadzorowanie realizacji i wykonania umowy SLA i wskaźników KPI określonych dla Centrum
• Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
• Nadzór nad przygotowywaniem i monitorowanie realizacji budżetu biura i centrum
• Zarządzanie procesem wysyłania umów do klientów
• Zapewnienie najwyższej jakości wysyłanych do klientów umów
• Udział w spotkaniach biznesowych wykorzystując umiejętności negocjacyjne w celu poszukiwania rozwiązań
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Częstochowa/ Katowice
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią