Szef/ Szefowa Biura Wsparcia Operacyjnego w Centrum Zarządzania Stacjonarnym Kanałem Kontaktu

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław, Katowice

Oferta ważna do:

2025-05-03

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2025/00599


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym, w tym zespołem rozproszonym
    • Doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży i wsparcia obsługi klienta, w tym bezpośredniej obsługi klienta, pracy w oparciu o wskaźniki jakościowe, efektywnościowe i standardy obsługi oraz procesy i procedury
    • Umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania oraz podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Umiejętności pracy z podległym zespołem w oparciu o cele i dążenie do ich realizacji
    • Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
    • Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności budowania relacji i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań
    • Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
    • Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość narzędzi analitycznych pozwalająca na koordynowanie prac w ramach wdrażania usprawnień i rozwoju narzędzi
    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii
    • Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Koordynowanie pracy i rozwoju w obszarze wskaźników sprzedażowych i obsługowych
    • Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność, satysfakcję i jakość obsługi klienta w Punktach Obsługi Klienta
    •Uzgadnianie procesów obsługowych realizowanych w Punktach Obsługi Klienta i ich komunikacja oraz zapewnienie spójności w pracy front office (standardy obsługi, dbałość o wytyczne, procesy, procedury)
    •Wdrażanie mechanizmów kontroli jakości w obsługiwanych procesach, monitorowanie bieżących wyników oraz podejmowanie działań korygujących
    • Udział w spotkaniach biznesowych wykorzystujący umiejętności negocjacyjne w celu poszukiwania rozwiązań
    • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu, w tym: weryfikacja terminowości oraz jakości wykonywanych zadań
    • Planowanie i podejmowanie działań w celu rozwoju kompetencji swoich oraz podległych pracowników
    • Wsparcie zespołu w sprawach organizacyjnych, związanych ze zmianami m.in.: przepisów, zarządzeń, instrukcji obowiązujących w Spółce
    • Nadzór nad przygotowywaniem i monitorowaniem realizacji budżetu Centrum Stacjonarnego Kanału Kontaktu
    • Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia​​
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024​
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne​​
    • Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław/ Katowice
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji) ​
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)​
    • Dofinansowanie do karty MultiSport​
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny​
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie​
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)​
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)​
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka​
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)​
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie​
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)​

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią