Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-03
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00599
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym, w tym zespołem rozproszonym
• Doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży i wsparcia obsługi klienta, w tym bezpośredniej obsługi klienta, pracy w oparciu o wskaźniki jakościowe, efektywnościowe i standardy obsługi oraz procesy i procedury
• Umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania oraz podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Umiejętności pracy z podległym zespołem w oparciu o cele i dążenie do ich realizacji
• Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
• Umiejętności analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności budowania relacji i nastawienia na poszukiwanie rozwiązań
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
• Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowychMiło, jeśli posiadasz:
• Znajomość narzędzi analitycznych pozwalająca na koordynowanie prac w ramach wdrażania usprawnień i rozwoju narzędzi
• Znajomość branży energetycznej i rynku energii
• Wykształcenie wyższe w obszarze zarządzania
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Koordynowanie pracy i rozwoju w obszarze wskaźników sprzedażowych i obsługowych
• Inicjowanie i wdrażanie rozwiązań poprawiających efektywność, satysfakcję i jakość obsługi klienta w Punktach Obsługi Klienta
•Uzgadnianie procesów obsługowych realizowanych w Punktach Obsługi Klienta i ich komunikacja oraz zapewnienie spójności w pracy front office (standardy obsługi, dbałość o wytyczne, procesy, procedury)
•Wdrażanie mechanizmów kontroli jakości w obsługiwanych procesach, monitorowanie bieżących wyników oraz podejmowanie działań korygujących
• Udział w spotkaniach biznesowych wykorzystujący umiejętności negocjacyjne w celu poszukiwania rozwiązań
• Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu, w tym: weryfikacja terminowości oraz jakości wykonywanych zadań
• Planowanie i podejmowanie działań w celu rozwoju kompetencji swoich oraz podległych pracowników
• Wsparcie zespołu w sprawach organizacyjnych, związanych ze zmianami m.in.: przepisów, zarządzeń, instrukcji obowiązujących w Spółce
• Nadzór nad przygotowywaniem i monitorowaniem realizacji budżetu Centrum Stacjonarnego Kanału Kontaktu
• Nadzór nad opracowywaniem sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław/ Katowice
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią