Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Częstochowa, Katowice, Gliwice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2025-05-03
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00581
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników IT i jego zadaniami w celu dostarczania wysokiej jakości usług
• Doświadczenia we współpracy z dostawcą zewnętrznym na rynku IT
• Znajomości procesów utrzymania i rozwoju systemów informatycznych w dużej firmie
• Dobrej znajomość relacyjnych baz danych
• Dobrej znajomości działania platform integracyjnych oraz szyn korporacyjnych
• Umiejętności analitycznego myślenia
• Terminowości, rzetelności i odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań
• Wysokich kompetencji komunikacyjnych, prezentacyjnych oraz negocjacyjnych
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
• Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Zarządzanie zespołem specjalistów wspierających systemy IT
• Wsparcie oraz przywództwo techniczne dla podległego zespołu
• Nadzorowanie wskaźników SLA oraz odpowiedzialność za zapewnienie jakości i standardów dla obsługiwanych systemów i usług
• Budowanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu
• Odpowiedzialność za bezpieczeństwo powierzonych systemów i danych
• Utrzymanie ciągłości działania powierzonych systemów i usług
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie bieżącej eksploatacji wspieranych systemów oraz ich rozwoju
• Udział w procesach zakupowych dotyczących kontraktów z firmami zewnętrznymi
• Udział w projektach rozwijających wspierane aplikacje
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Udział w projektach IT na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Elastyczne systemy czasu pracy nastawione na zachowanie równowagi życia zawodowego i prywatnego
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław/ Katowice/ Gliwice/ Częstochowa/ Kraków
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią