Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Katowice
-
Oferta ważna do:
-
2025-04-26
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2025/00556
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to pełne pasji zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe. Wartości, którymi się kierujemy to odpowiedzialność i zaangażowanie, a nasze zadania realizujemy efektywnie, pełni nowej energii!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w branży energetycznej lub doświadczenia w branży Contact Center
• Umiejętności prowadzenia analizy danych i zarządzania procesami obsługowymi
• Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
• Umiejętności szybkiego reagowania i pracy w zmiennym środowisku
• Bardzo dobrej znajomości i obsługi komputera - w tym Pakiet MS Office
• Odpowiedzialnej postawy oraz zaangażowania w efektywną realizację celów i zadań
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Interpretacja danych raportowych w celu identyfikacji trendów oraz obszarów wymagających poprawy
• Ocena jakości obsługi klienta na podstawie wykonywanych badań jakości wraz z umiejętnym przekazaniem konstruktywnego feedbacku w celu poprawy obsługi Klienta
• Analiza raportów ilościowych oraz jakościowych
• Odpowiedzialność za KPI obsługowe i jakościowe
• Proponowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych oraz nowych rozwiązań zwiększających efektywność i poprawę obsługi która będzie miała wpływ na pozytywne doświadczenie Klienta
• Współpraca z zespołami operacyjnymi i koordynacja działań pomiędzy spółkami, budowanie pozytywnych relacji usprawniających współpracę
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią