Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Katowice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2024-12-13
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2024/00948
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Doświadczenia w badaniach, tworzeniu map doświadczeń klientów (mile widziane doświadczenie w service design)
• Znajomości technik i narzędzi badawczych
• Dobrej znajomość MS Excel (mile widziana znajomość VBA, Tableau i praca z dużymi bazami danych)
• Komunikatywności i umiejętności moderowania spotkań i warsztatów (dotyczących m.in. mapy podróży klienta, wypracowania usprawnień w procesach)
• Umiejętności przygotowania analiz, raportów, wyciągania wniosków biznesowych i formułowania rekomendacji
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Orientacji na potrzeby klienta i doświadczenia w projektowaniu ścieżek klienta i poprawie jego doświadczeń
• Proaktywności, samodzielności, terminowości i orientacji na cel
• Umiejętności współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Komunikatywnej znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym
• Czynnego prawa jazdy kategorii BMiło, jeśli posiadasz:
• Dobrą znajomość rynku energii, prawa energetycznego oraz prawa cywilnego
• Doświadczenie w pracy z narzędziami do analizy danych
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Monitorowanie i raportowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckich
• Wdrażanie programów badawczych w oparciu o cele firmy i potrzeby klientów
• Przeprowadzanie szczegółowych badań rynkowych i analiz konsumenckich
• Przeprowadzanie analiz jakościowych i ilościowych zebranych danych
• Promowanie innowacji w zakresie nowych metod i narzędzi badawczych
• Wdrażanie strategii poprawy doświadczeń klientów
• Współpraca z innymi obszarami w organizacji w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy
• Prezentacja wyników i przedstawianie rekomendacji działań naprawczych i optymalizacji doświadczeń klientów
• Udział w projektach optymalizujących
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Katowice lub Kraków
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią