Specjalista ds. realizacji inwestycji

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Opole, Kędzierzyn-Koźle

Oferta ważna do:

2025-02-01

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/OOP/2/2025


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek techniczny)
    Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze elektroenergetyki
    Znajomość prawa budowlanego
    Znajomość wewnętrznych regulacji związanych z realizacją
    przedsięwzięć inwestycyjnych
    Znajomość oprogramowania: ZMS moduł inwestycyjny (poziom podstawowy)
    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:
    Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze elektroenergetyki
    Świadectwo kwalifikacyjne D
    Prawo jazdy kat. B
    Znajomość wewnętrznych regulacji związanych z przygotowaniem, realizacją i rozliczeniem przedsięwzięć inwestycyjnych
    Znajomość oprogramowania: ZMS moduł planowania inwestycji, ZMS dziennik odbiorów, ZMS eksploatacja, SAP Classic (poziom podstawowy)

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie zadań inwestycyjnych zgodnie z metodologią zarządzania projektami przyjętą w Spółce
    Monitorowanie przebiegu opracowywania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót ogólno-budowlanych i rozliczeń przydzielonych zadań inwestycyjnych, w tym przygotowania danych i dokumentów do rozliczenia
    Współpraca przy ustalaniu harmonogramów wyłączeń i koordynacji prac w zakresie prowadzonych inwestycji
    Udział w opiniowaniu wytycznych projektowych na realizację zadań i projektów inwestycyjnych
    Udział w opracowywaniu i aktualizowanie planu inwestycyjnego i planu rozwoju w Oddziale
    Inicjowanie i udział w procesie zakupowym związanym z wyborem wykonawców zadań inwestycyjnych lub zapewnieniem usług wspierających, w tym udział w opracowywaniu SIWZ
    Monitorowanie poprawności prowadzenia dokumentów projektowych w systemie informatycznym oraz archiwizowanie dokumentacji prowadzonych projektów
    Rozpatrywanie spraw związanych z reklamacjami z rynku zewnętrznego dotyczącymi realizacji inwestycji, w tym wyceną i wypłatą odszkodowań za szkody powstałe w wyniku realizacji inwestycji
    Zapewnienie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego w zakresie obowiązków inwestora przed organami nadzoru budowlanego
    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

    Dane do kontaktu:
    Waldemar Klyk - Kierownik Wydziału Inwestycji - tel. 77 889 9639, 607 173 545;
    Joanna Jaźwa - tel. 571 665 236, Katarzyna Kowalczyk - tel. 516 110 140 / Wydział Personalny

Oferujemy:

  • Umowa o pracę
    Premie kwartalne, premia roczna
    Ekwiwalent za energię elektryczną
    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    Nagroda jubileuszowa
    Równoważny czas pracy - w piątki pracujemy 6 godzin
    Możliwość pracy hybrydowej
    Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika
    Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, Lean Six Sigma, zarządzanie projektami, komunikacja interpersonalna
    Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje (np. UDT, prawo jazdy C, CE, PPN)
    Prywatna opieka medyczna i możliwość objęcia nią członków rodziny
    Grupowe ubezpieczenie na życie
    Pracowniczy Program Emerytalny
    Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego rodziny)
    Dofinansowanie do okularów
    Karta Multisport

    Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia.
    Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy