Młodszy Doradca/ Młodsza Doradczyni ds. Obsługi Klienta

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Nysa

Oferta ważna do:

2024-12-23

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TAOK/2024/01040


Wymagania:

  •  

    Aplikujesz na stanowisko Młodszego Doradcy/Młodszej Doradczyni w Punkcie Obsługi Klienta?


    Zanim sprawdzisz czego od Ciebie oczekujemy, pozwól że pokażemy Ci to, do czego chcemy Cię zaprosić:
    U nas z pewnością spotkasz się z najwyższymi standardami obsługi klienta.
    Od samego początku otrzymasz profesjonalne wdrożenie, wsparcie managerskie, stabilne warunki zatrudnienia oraz doświadczysz pracy w naturalnie przyjaznej atmosferze

     

    Sprawdź, czy to dla Ciebie?


    • Mam pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży
    • Sprawnie obsługuję komputer (w tym pakiet MS Office)
    • Lubię kontakt i pracę z ludźmi. Zawsze staram się podchodzić do każdego w indywidualny sposób
    • Praca z klientem jest moim naturalnym środowiskiem, potrafię radzić sobie również w sytuacjach stresowych i nietypowych
    • Mam dużą swobodę w komunikacji, potrafię słuchać i dostosowywać się do potrzeb klienta
    • Mam rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
    • Potrafię współpracować z zespołem, dzielić się wiedzą i podejmować się wspólnych wyzwań i celów
    • Motywują mnie ambitne cele i dobrze sobie radzę z wielozadaniowością

Zakres obowiązków:

  •  

    Jakie zadania na Ciebie czekają?


    • Bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie m.in. sprzedaży energii elektrycznej, zawierania, aktualizacji i rozwiązywania umów
    • Realizacja założonych planów sprzedażowych, dodatkowo premiowanych
    • Przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji, doradztwo taryfowe
    • Pełnienie roli 'opiekuna kolejki'

Oferujemy:

  •  

    Nasze benefity i mocne strony:


    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa o pracę na zastępstwo) na stanowisku Młodszy Doradca/Młodsza Doradczyni ds. Obsługi Klienta
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią