Specjalista ds. realizacji inwestycji

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wrocław

Oferta ważna do:

2024-11-12

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TD/OWR/34/2024


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ( kierunek techniczny) 
    1 rok doświadczenia w obszarze elektroenergetyki 

    Czytanie map, schematów elektrycznych

    Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office

    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, koncentracja na wysokiej jakości pracy, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:

    Wykształcenie wyższe ( kierunek techniczny) 

    2 lata doświadczenia w obszarze elektroenergetyki

    Świadectwo kwalifikacyjne D

    Prawo jazdy kat. B

    Znajomość Prawa Budowlanego i Prawa Energetycznego

    Znajomość oprogramowania: ZMS moduł planowania inwestycji, ZMS dziennik odbiorów, ZMS eksploatacja, SAP Classic poziom podstawowy

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie zadań inwestycyjnych zgodnie z metodologią zarządzania projektami przyjętą w Spółce

    Monitorowanie przebiegu opracowywania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót ogólno-budowlanych i rozliczeń przydzielonych zadań inwestycyjnych

    Udział w ustalaniu harmonogramów wyłączeń i koordynacji prac w zakresie prowadzonych inwestycji

    Opiniowanie wytycznych projektowych na realizację zadań i projektów inwestycyjnych

    Udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu Inwestycyjnego i Planu Rozwoju w Oddziale

    Inicjowanie i udział  w procesie zakupowym związanym z wyborem wykonawców zadań inwestycyjnych lub zapewnieniem usług wspierających, w tym udział w opracowywaniu SIWZ

    Monitorowanie poprawności prowadzenia dokumentów projektowych w systemie informatycznym

    Przygotowywanie danych i dokumentów niezbędnych do rozliczenia majątkowego inwestycji

    Rozpatrywanie spraw związanych z reklamacjami z rynku zewnętrznego dotyczącymi realizacji inwestycji, w tym wyceną i wypłatą odszkodowań za szkody powstałe w wyniku realizacji inwestycji

    Archiwizowanie  dokumentacji prowadzonych projektów
    Zapewnienie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego w zakresie obowiązków inwestora przed organami nadzoru budowlanego

    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki oraz wykonywanie innych poleceń przełożonego, które dotyczą pracy.

     

    Dane do kontaktu:

    Magdalena Stępkowska - tel. 571 668 287 - Wydział Personalny
    Paweł Madeja - tel. 722 110 310 - Kierownik Wydziału Inwestycji

Oferujemy:

  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne 

    Program wdrożeniowy 

    Prywatna opieka medyczna 

    Ubezpieczenie na życie 

    Pracowniczy Program Emerytalny 

    Dofinansowanie do wypoczynku 

    Karta Multisport 

    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka

     

    Nie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia. Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.