Specjalista/ Specjalistka ds. zarządzania obsługą w mobilnych kanałach kontaktu

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2024-11-23

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2024/00870


Wymagania:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w branży energetycznej lub doświadczenia w branży Contact Center
    • Umiejętności prowadzenia analizy danych i zarządzania procesami obsługowymi
    • Samodzielności i dokładności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • Umiejętności szybkiego reagowania i pracy w zmiennym środowisku
    • Bardzo dobrej znajomości i obsługi komputera - w tym Pakiet MS Office

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Czynny udział w optymalizacji procesów obsługowych w oparciu o wnioski z analiz
    • Odpowiedzialność za KPI obsługowe i jakościowe
    • Opracowanie i opiniowanie nowych procesów w obszarze obsługi w kanałach mobilnych
    • Czynny udział w procesach związanych z optymalizacją i automatyzacją wsparcia narzędziowego (biling, systemy wspierające, nowe rozwiązania), w tym udział w testach wydajnościowych i funkcjonalnych
    • Prowadzenie szkoleń dla Centrum Zarządzania Mobilnymi Kanałami Kontaktu (szkolenia z wdrażanych procesów )
    • Codzienna analiza ilościowa i jakościowa realizowanych procesów obsługi w oparciu o raporty i bieżące badania jakości
    • Udział w pracach rozwojowych związanych z optymalizacją obszaru zdalnych kanałów kontaktu
    • Czynny udział w tworzeniu standardów obsługi

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa docelowo na czas nieokreślony) 
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią