Kierownik/Kierowniczka Sekcji Jakości

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Katowice, Kraków, Częstochowa

Oferta ważna do:

2024-11-01

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2024/00631


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

     

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem na stanowisku kierowniczym
    • Doświadczenia w projektach dotyczących jakości danych
    • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    • Odpowiedzialności za realizację kluczowych KPI w obszarze
    • Dokładności, rzetelności oraz umiejętność analitycznego myślenia rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności zarządzania zmianą oraz konsekwencji w egzekwowaniu ustalonych standardów
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
    • Bardzo dobrej znajomości Excela



    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość programów do analizy danych oraz systemu billingowego

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Odpowiedzialność za zarządzanie i rozwijanie kompetencji w zespole, którego zadaniem jest badanie jakości przebiegu procesu sporządzania umów
    • Nadzór i odpowiedzialność za zapewnienie aktualnych standardów i procesów obsługi umów
    • Analizowanie przyczyn powstałych problemów jakościowych i rekomendowanie rozwiązań
    • Proponowanie zmian w systemach informatycznych
    • Projektowanie i wdrażanie usprawnień procesów w celu ograniczenia liczby błędów
    • Nadzór i odpowiedzialność za właściwe wdrożenie i wykorzystanie instrukcji oraz procedur poprawiających jakość
    • Udział w uzgodnieniach dotyczących przygotowania i przekazania procesów związanych z zawieraniem umów
    • Udział w opracowywaniu spójnej strategii obsługi klientów w zakresie obsługi umów
    • Współpraca biznesowa z innymi obszarami w firmie w celu zapewnienia wysokiej jakości danych
    • Sporządzanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Katowice/ Kraków/ Częstochowa
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią