Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Kraków, Tarnów, Gliwice, Bielsko-Biała, Wrocław, Legnica
-
Oferta ważna do:
-
2024-08-15
-
Spółka:
-
TAURON Dystrybucja S.A.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TD/CEN/18/2024
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne preferowany kierunek elektryczny
3 lata doświadczenia w obszarze elektroenergetyki
Znajomość przebiegu przyłączania do sieci odbioru, źródeł energii w tym mikroinstalacji
Znajomość modelu obsługi klienta w procesie przyłączania do sieci
Znajomość ustawy Prawo energetyczne, ustawy o OZE i rozporządzeń wykonawczych w zakresie przyłączania do sieci
Znajomość programu ZMS moduł projektowanie, systemów do obsługi korespondencji i procesu przyłączania oraz wiedza w zakresie Rejestru Wytwórców, Kartoteki Punktów Przyłączenia na poziomie średniozaawansowanym
Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie sięMile widziane
5 lat doświadczenia w obszarze elektroenergetyki
Świadectwo kwalifikacyjne D
Prawo jazdy kat. BKontakt HR: 516110037
Zakres obowiązków:
Monitorowanie czynności związanych z określeniem warunków przyłączenia odbiorców do sieci SN i nN, aktualizacją i rozliczaniem umów o przyłączenie, obsługą zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji oraz wydawaniem zapewnień o możliwości przyłączenia do sieci
Rekomendowanie działań dla ujednolicenia i podniesienia efektywności realizacji procesu przyłączania do sieci w tym mikroinstalacji
Monitorowanie zmian w otoczeniu prawnym i opracowanie opinii do projektów regulacji prawnych w zakresie przyłączania do sieci
Monitorowanie obsługi umów o przyłączenie
Monitorowanie liczby wpływających wniosków o przyłączenie i zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji oraz terminowości wydawania warunków przyłączenia oraz obsługi zgłoszeń przyłączenia mikroinstalacji
Monitorowanie pracy infolinii i zadań zleconych do TOK oraz rekomendowanie działań dla podniesienia efektywności obsługi klienta
Analizowanie otoczenia biznesowego w celu ustalenia założeń dla opracowania budżetu obsługi klienta
Realizowanie czynności wspólnych w procesie przyłączania na rzecz Oddziałów Spółki
Obsługa reklamacji związanych z przyłączaniem do sieci dystrybucyjnej
Przygotowywanie analiz dla potrzeb opracowania budżetu Biura oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Umowa o pracę
Premie kwartalne, premia roczna
Ekwiwalent za energię elektryczną
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
Nagroda jubileuszowa
Prywatna opieka medyczna i możliwość objęcia nią członków rodziny
Grupowe ubezpieczenie na życie (8 wariantów do wyboru)
Pracowniczy Program Emerytalny
Dofinansowanie do Karty Multisport
Dofinansowanie do wypoczynku (wczasy pod gruszą oraz dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego rodziny)
Dofinansowanie do okularów
Program wdrożeniowy pod opieką doświadczonego pracownika
Szkolenia prowadzone przez Trenerów Wewnętrznych: specjalistyczne i ogólnorozwojowe m.in. Excel, Power BI, Power Query, zarządzanie projektami, komunikacja interpersonalnaNie zwlekaj - aplikuj już dziś! My też nie czekamy do końca publikacji ogłoszenia.
Na bieżąco zapraszamy wybranych kandydatów na rozmowy.