Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Staż/ Praktyka
-
Miejsce pracy:
-
Wałbrzych
-
Oferta ważna do:
-
2024-08-14
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Staż/praktyka
-
Nr referencyjny:
-
TOK/STAŻ/2024/04
Wymagania:
Kim jesteśmy ?
Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar Obsługi Klienta to ponad tysiąc specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 7 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień zapewniamy bezpośrednią obsługę klienta w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta, na infolinii oraz w aplikacji Mój Tauron. Realizujemy również działania back office, wspierające procesy sprzedażowo-obsługowe oraz poprawiające efektywność i jakość obsługi naszych Klientów.
Sprawdź, czy to dla Ciebie?
• Jestem na etapie przebranżowienia i szukam nowego obszaru zainteresowań i wyzwań zawodowych
• Chciałbym/chciałabym zmienić dotychczasową pracę i rozwinąć się w obszarze: obsługi klienta i rozliczeń świadczonych usług
• Jestem osobą z doświadczeniem nauczycielskim na poziomie szkolnym lub akademickim, studentem/ką lub absolwentem/ką studiów i kursów podyplomowych ukierunkowanych na wiedzę merytoryczną z zakresu ekonomii lub finansów
• Mam już pierwsze doświadczenia zawodowe w dziale zajmującym się obsługą rozliczeń
• Interesuje mnie perspektywa podjęcia długoterminowej współpracy w dużej organizacji, w oparciu o stałe zatrudnienie
Zakres obowiązków:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Gotowości na intensywny czas wdrożenia zawodowego
• Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
• Zaangażowania w powierzone zadania i umiejętności współpracy z zespołem i przełożonymi
• Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
• Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
• Podstawowej znajomości zasad obsługi i korygowania rozliczeń z uwzględnieniem prawa podatkowego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego
• Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Word i Excel)
Oferujemy:
Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?
• Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3-6 miesięcy
• Możliwość poznania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań wspierających procesy obsługi klienta
• Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
• Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
• Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
• Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
• Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024Zasilamy Twój rozwój - program stażowy w TAURON Obsługa Klienta!
ZAPRASZAMY!
Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV oraz krótką prezentację swojej osoby w dowolnie wybranym przez Ciebie formacie, np. prezentacji PowerPoint, notatki, opisu, w której przedstawisz oczekiwania, powody i motywację do podjęcia stażu. Opisz też Twoje dotychczasowe doświadczenie i aktywności zawodowe lub projekty, w których brałeś/brałaś udział. Opowiedz nam również o już podjętych działaniach, które ukierunkowały Cię na wybraną ścieżkę zawodową lub tych, związanych z jego zmianą (np. zrealizowane kursy, podjęte studia lub szkolenia etc.). Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.