Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Jelenia Góra
-
Oferta ważna do:
-
2024-07-04
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
Docelowo umowa na czas nieokreślony
-
Nr referencyjny:
-
TOK/2024/00087
Wymagania:
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Pierwszych doświadczeń w obsłudze podatkowej lub rozliczeniowej klienta
• Dobrej znajomości pakietu MS Office
• Analitycznego myślenia (także pod presją czasu)
• Umiejętności pracy w zespole
• Zdolności do szybkiego uczenia się
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Realizacja obsługi rozliczeń z uwzględnieniem przepisów podatkowych oraz Kodeksu Cywilnego
• Weryfikacja i analiza danych sprzedażowych pod kątem zamykania miesiąca sprzedażowego
• Optymalizacja procesów obsługowych z uwzględnieniem narzędzi rejestracji czasu pracy
• Bezpośredni kontakt z klientem
• Obsługa Systemu Obiegu Dokumentów (SOD)
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)
Zapuść u nas korzenie i dołącz do TAURON Obsługa Klienta!