Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Staż/ Praktyka

Miejsce pracy:

Wałbrzych

Oferta ważna do:

2024-07-03

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Staż/praktyka

Nr referencyjny:

TOK/STAŻ/2024/04


Wymagania:

  • Kim jesteśmy ?

    Jako organizacja pełnimy rolę Centrum Usług Wspólnych dla kilkunastu spółek Grupy TAURON. Nasz obszar Obsługi Klienta to ponad tysiąc specjalistów i specjalistek, realizujących zadania w obrębie 7 Centrów kompetencyjnych. Na co dzień zapewniamy bezpośrednią obsługę klienta w stacjonarnych Punktach Obsługi Klienta, na infolinii oraz w aplikacji Mój Tauron. Realizujemy również działania back office, wspierające procesy sprzedażowo-obsługowe oraz poprawiające efektywność i jakość obsługi naszych Klientów.

     

    Sprawdź, czy to dla Ciebie?

    • Jestem na etapie przebranżowienia i szukam nowego obszaru zainteresowań i wyzwań zawodowych
    • Chciałbym/chciałabym zmienić dotychczasową pracę i rozwinąć się w obszarze: obsługi klienta i rozliczeń świadczonych usług
    • Jestem osobą z doświadczeniem nauczycielskim na poziomie szkolnym lub akademickim, studentem/ką lub absolwentem/ką studiów i kursów podyplomowych ukierunkowanych na wiedzę merytoryczną z zakresu ekonomii lub finansów
    • Mam już pierwsze doświadczenia zawodowe w dziale zajmującym się obsługą rozliczeń
    • Interesuje mnie perspektywa podjęcia długoterminowej współpracy w dużej organizacji, w oparciu o stałe zatrudnienie

Zakres obowiązków:

  • Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Gotowości na intensywny czas wdrożenia zawodowego
    • Dyspozycyjności w ramach wspólnie ustalonego zakresu czasu i działań (min. 30 h tygodniowo)
    • Zaangażowania w powierzone zadania i umiejętności współpracy z zespołem i przełożonymi
    • Inicjatywy do podejmowania działań i elastycznej postawy wobec zmieniających się warunków i priorytetów
    • Otwartej komunikacji i feedbacku na wszystkich etapach realizacji zadań
    • Podstawowej znajomości zasad obsługi i korygowania rozliczeń z uwzględnieniem prawa podatkowego oraz przepisów Kodeksu Cywilnego
    • Umiejętności obsługi pakietu MS Office (w szczególności: Word i Excel)

Oferujemy:

  • Sprawdź, co możemy Ci zaoferować?

    • Możliwość odbycia płatnego stażu trwającego 3-6 miesięcy
    • Możliwość poznania nowoczesnych narzędzi i rozwiązań wspierających procesy obsługi klienta
    • Doświadczenie pracy w dużym środowisku biznesowym
    • Możliwość współpracy z doświadczonym zespołem specjalistów i specjalistek, otwartych na dzielenie się wiedzą
    • Życzliwą i pełną wsparcia atmosferę w zespole
    • Możliwość udziału w różnorodnych działaniach rozwojowych i webinariach realizowanych w Spółce
    • Staż w firmie nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024

    Zasilamy Twój rozwój - program stażowy w TAURON Obsługa Klienta!

     

    ZAPRASZAMY!


    Jeśli jesteś zainteresowany/a stażem w TAURON Obsługa Klienta to zapraszamy do zaaplikowania i przesłania swojego zgłoszenia zawierającego CV oraz krótką prezentację swojej osoby w dowolnie wybranym przez Ciebie formacie, np. prezentacji PowerPoint, notatki, opisu, w której przedstawisz oczekiwania, powody i motywację do podjęcia stażu. Opisz też Twoje dotychczasowe doświadczenie i aktywności zawodowe lub projekty, w których brałeś/brałaś udział. Opowiedz nam również o już podjętych działaniach, które ukierunkowały Cię na wybraną ścieżkę zawodową lub tych, związanych z jego zmianą (np. zrealizowane kursy, podjęte studia lub szkolenia etc.). Jesteśmy również ciekawi Twoich mocnych stron, zainteresowań, pomysłów i planów na przyszłość i Twój dalszy rozwój. Na podstawie przesłanych przez Ciebie informacji, podejmiemy decyzję o zaproszeniu Cię do kolejnego etapu rekrutacji.