Sprawdź, co daje Ci Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Za usługę dodatkową pobierana jest opłata handlowa (stawka stała) określona w Cenniku.
Z Cennikiem można zapoznać się w sekcji Dokumenty i ceny.

Obowiązuje w przypadku awarii:

sprzętu RTV, AGD, PC

urządzeń klimatyzacyjnych

zamka w drzwiach wejściowych i zbitej szyby w oknie

wewn. instalacji wodnej, kanalizacyjnej i C.O.

Sprzęt naprawiamy bez względu na rodzaj i wiek. Pełny wykaz naprawianych urządzeń znajdziesz w Regulaminie usługi.

Co jeszcze otrzymasz z usługą Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Więcej korzyści dla Ciebie

Komfort

Nie musisz samodzielnie szukać fachowców ani martwić się organizacją naprawy. Wystarczy jeden telefon, a wybrany fachowiec zajmie się wszystkim – szybko i bez zbędnego stresu.

01

Oszczędność czasu

Zepsuta pralka? Zbita szyba? Bez obaw! Nie musisz szukać specjalisty i długo czekać na realizację usługi. Serwisanci od TAURONA przyjadą do Ciebie w przypadku awarii.

02

Wszystko w jednym pakiecie

Kompleksowy pakiet usług od TAURONA obejmuje pomoc elektryka, hydraulika, ślusarza i nie tylko! Wybierz wygodę i bezpieczeństwo z fachowcami oferty Serwisant 24H PLUS.

03

Jak zgłosić szkodę, usterkę lub zamówić pomoc serwisanta?

01

Zadzwoń na (22) 890 29 29 i opisz swoje zgłoszenie

02

Po zgłoszeniu problemu, pojawi się u Ciebie:

  • elektryk w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej (w ciągu 4 godzin, przez 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
  • ślusarz, szklarz i hydraulik (w ciągu 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
  • odpowiedni fachowiec (w ciągu 24h, w dni robocze).

Dokumenty i ceny

Poniżej znajduje się lista dokumentów oraz cen dla oferty Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Ceny od -r.
Ceny od -r.
Cenniki i dokumenty

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

Szukasz innej oferty? Sprawdź możliwości.

Wróć do listy ofert

FAQ

Kiedy mogę skorzystać z pomocy specjalistów?

Zawsze kiedy w Twoim domu zdarzy się awaria, możesz liczyć na wsparcie naszych fachowców:

- elektryka – jeśli zepsuje się np. instalacja elektryczna.
- serwisanta – jeśli w domu zepsuje się sprzęt RTV, AGD, PC np. telewizor, lodówka czy laptop.

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

PC:
- komputer stacjonarny wraz z monitorem
- tablet
- laptop
- notebook
- system operacyjny

RTV:
- urządzenia audio-video zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej
- telewizor
- odtwarzacz i nagrywarka DVD
- zestaw HiFi

AGD:
- pralka i pralka z suszarką
- zmywarka
- lodówka i zamrażarka
- kuchenka gazowo-elektryczna
- kuchenka mikrofalowa
- płyta indukcyjna
- wyciąg i okap
- piekarniki
- robot kuchenny
- ciśnieniowy ekspres do kawy

Dodatkowo:
Elektryk – zajmie się naprawą wewnętrznej instalacji elektrycznej
Szklarz – wstawi szyby w oknach
Ślusarz – wymieni zamki w drzwiach zewnętrznych
Hydraulik – zajmie się wewnętrzną instalacją wodną i kanalizacyjną.

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

- dojazdu fachowca na miejsce awarii
- ekspertyzy
- użytych materiałów
- części zamiennych
- naprawy
- transportu urządzenia do i z serwisu

W domowym budżecie możesz zaoszczędzić łącznie do 3000zł, zgłaszając 6 domowych awarii do 500zł każda

Co jeśli koszt naprawy będzie wyższy niż 500zł?

Jeśli kwota naprawy będzie wyższa niż limit 500zł, możesz:
1. połączyć dwa niewykorzystane limity i pokryć koszt naprawy nawet do 1000zł lub
2. wykorzystać jeden limit i dopłacić róznicę między kwotą naprawy a limitem 500zł

Możesz również zrezygnować z naprawy w ramach usługi i usunąć awarię we własnym zakresie, TUW PZUW (PZU) wypłaci Ci:
3. do 1000zł jeśli przedstawisz rachunek lub fakturę za naprawę lub
4. do 500 zł bez konieczności przedstawiania faktur czy paragonów

Od kiedy usługa wchodzi w życie?

Usługa świadczona jest od daty zawarcia umowy z Cennikiem Serwisant 24H PLUS.
1 Aby otrzymać bonus na konto rozliczeniowe w TAURONIE, zamów w serwisie Mój TAURON, wybierz opcję cennika na 3 lata oraz zarejestruj zakup w Programie Klienckim. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.

2 W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik, dajemy Ci rabat:
• nie mniejszy niż 5% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, zaktualizujesz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
• nie mniejszy niż 0.2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, wycofasz je albo zrezygnujesz z e-faktury.

Ważna informacja Rabat gwarantuje:
• niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż,
• niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż GZE.

Rabat obowiązuje przez cały okres trwania cennika, z wyjątkiem okresu od 01.01.2025 do 30.09.2025 roku, kiedy obowiązują rozwiązania osłonowe, dzięki którym ceny są jeszcze niższe. Więcej na tauron.pl/zamrozenie-pradu i na tauron.pl/ceny.