Sprawdź, co daje Ci Prąd z Serwisantem 24H PLUS
Za usługę dodatkową pobierana jest opłata handlowa (stawka stała) określona w Cenniku.
Z Cennikiem można zapoznać się w sekcji
Dokumenty i ceny.

Pomoc serwisantów
Zyskujesz pomoc serwisanta urządzeń AGD, RTV, PC oraz elektryka i hydraulika, szklarza i ślusarza.

Dodatkowe bonusy i tańszy prąd
Otrzymujesz bonus 225 zł za zakup w serwisie Mój TAURON. 1

Zielona energia
Prąd z odnawialnych źródeł oraz Certyfikat TÜV SÜD Polska potwierdzający, że jesteś EKO. 3
Obowiązuje w przypadku awarii:
sprzętu RTV, AGD, PC
urządzeń klimatyzacyjnych
zamka w drzwiach wejściowych i zbitej szyby w oknie
wewn. instalacji wodnej, kanalizacyjnej i C.O.
Sprzęt naprawiamy bez względu na rodzaj i wiek. Pełny wykaz naprawianych urządzeń znajdziesz w Regulaminie usługi.
Co jeszcze otrzymasz z usługą Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS
Więcej korzyści dla Ciebie



Jak zgłosić szkodę, usterkę lub zamówić pomoc serwisanta?

01
Zadzwoń na (22) 890 29 29 i opisz swoje zgłoszenie
02
Po zgłoszeniu problemu, pojawi się u Ciebie:
- elektryk w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej (w ciągu 4 godzin, przez 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
- ślusarz, szklarz i hydraulik (w ciągu 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
- odpowiedni fachowiec (w ciągu 24h, w dni robocze).
Dokumenty i ceny
Poniżej znajduje się lista dokumentów oraz cen dla oferty Prąd z Serwisantem 24H PLUS
Cenniki ( r.)
Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty
Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert
Cenniki ( r.)
Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty
Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert
Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.
Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.
FAQ
Kiedy mogę skorzystać z pomocy specjalistów?
- elektryka – jeśli zepsuje się np. instalacja elektryczna.
- serwisanta – jeśli w domu zepsuje się sprzęt RTV, AGD, PC np. telewizor, lodówka czy laptop.
Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:
PC:
- komputer stacjonarny wraz z monitorem
- tablet
- laptop
- notebook
- system operacyjny
RTV:
- urządzenia audio-video zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej
- telewizor
- odtwarzacz i nagrywarka DVD
- zestaw HiFi
AGD:
- pralka i pralka z suszarką
- zmywarka
- lodówka i zamrażarka
- kuchenka gazowo-elektryczna
- kuchenka mikrofalowa
- płyta indukcyjna
- wyciąg i okap
- piekarniki
- robot kuchenny
- ciśnieniowy ekspres do kawy
Dodatkowo:
Elektryk – zajmie się naprawą wewnętrznej instalacji elektrycznej
Szklarz – wstawi szyby w oknach
Ślusarz – wymieni zamki w drzwiach zewnętrznych
Hydraulik – zajmie się wewnętrzną instalacją wodną i kanalizacyjną.
W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:
- dojazdu fachowca na miejsce awarii
- ekspertyzy
- użytych materiałów
- części zamiennych
- naprawy
- transportu urządzenia do i z serwisu
W domowym budżecie możesz zaoszczędzić łącznie do 3000zł, zgłaszając 6 domowych awarii do 500zł każda
Co jeśli koszt naprawy będzie wyższy niż 500zł?
1. połączyć dwa niewykorzystane limity i pokryć koszt naprawy nawet do 1000zł lub
2. wykorzystać jeden limit i dopłacić róznicę między kwotą naprawy a limitem 500zł
Możesz również zrezygnować z naprawy w ramach usługi i usunąć awarię we własnym zakresie, TUW PZUW (PZU) wypłaci Ci:
3. do 1000zł jeśli przedstawisz rachunek lub fakturę za naprawę lub
4. do 500 zł bez konieczności przedstawiania faktur czy paragonów
Od kiedy usługa wchodzi w życie?
Czym są odnawialne źródła energii (OZE)?
Jak otrzymam certyfikat?
Czy jeśli kupię prąd EKO to energia, którą dostarczy mi TAURON będzie z Odnawialnych Źródeł Energii (OZE)?
Dzięki takiemu mechanizmowi rozliczeń, jako sprzedawcy energii, zapewniamy zbyt na energię z odnawialnych źródeł, a Ty zyskujesz gwarancję, że przyczyniasz się do rozwoju zielonej energii ze słońca, wiatru czy wody.
Jak otrzymam bonus na moje konto rozliczeniowe?
- Zamówisz ofertę na 36 miesięcy
Kliknij "Zamów", zaloguj lub zarejestruj się do Mojego TAURONA i wypełnij formularz zamówienia.
- Zarejestrujesz zakup w Moim TAURONIE
Na stronie głównej w Moim TAURONIE przejdź do zakładki Zwrot za prąd i zarejestruj zakup oferty. Pamiętaj aby w formularzu podać swoje dane kontaktowe, zaakceptować regulamin i udzielić wymaganych zgód marketingowych.
Twój bonus zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE maksymalnie w ciągu 120 dni.
2 W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik, dajemy Ci rabat:
• nie mniejszy niż 10% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, zaktualizujesz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
• nie mniejszy niż 0.2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, wycofasz je albo zrezygnujesz z e-faktury.
Ważna informacja Rabat gwarantuje:
• niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż,
• niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż GZE.
Rabat obowiązuje przez cały okres trwania cennika, z wyjątkiem okresu od 01.01.2025 do 30.09.2025 roku, kiedy obowiązują rozwiązania osłonowe, dzięki którym ceny są jeszcze niższe. Więcej na tauron.pl/zamrozenie-pradu i na tauron.pl/ceny.
3 W ramach oferty „Prąd EKO” otrzymasz certyfikat, który potwierdzi, że TAURON zakupił Gwarancje Pochodzenia w ilości, która odpowiada Twojemu zużyciu energii. Jest to dokument, który poświadcza, że zakupiona energia została wytworzona w odnawialnych źródłach energii (OZE), a Ty przyczyniłeś się do rozwoju OZE.