Sprawdź, co daje Ci Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Za usługę dodatkową pobierana jest opłata handlowa (stawka stała) określona w Cenniku.
Z Cennikiem można zapoznać się w sekcji Dokumenty i ceny.

Obowiązuje w przypadku awarii:

sprzętu RTV, AGD, PC

urządzeń klimatyzacyjnych

zamka w drzwiach wejściowych i zbitej szyby w oknie

wewn. instalacji wodnej, kanalizacyjnej i C.O.

Sprzęt naprawiamy bez względu na rodzaj i wiek. Pełny wykaz naprawianych urządzeń znajdziesz w Regulaminie usługi.

Co jeszcze otrzymasz z usługą Prąd EKO z Serwisantem 24H PLUS

Więcej korzyści dla Ciebie

Ekologiczne rozwiązania

Z Prądem EKO z Serwisantem 24H PLUS zyskujesz energię ze źródeł odnawialnych. Potwierdzamy to specjalnym Certyfikatem wystawianym przez niezależną organizację TÜV SÜD Polska. 3

01

Oszczędność czasu

Zepsuta pralka? Zbita szyba? Bez obaw! Nie musisz szukać specjalisty i długo czekać na realizację usługi. Serwisanci od TAURONA przyjadą do Ciebie w przypadku awarii.

02

Wszystko w jednym pakiecie

Kompleksowy pakiet usług od TAURONA obejmuje pomoc elektryka, dekarza, hydraulika, ślusarza i nie tylko! Wybierz wygodę i bezpieczeństwo z fachowcami oferty Serwisant 24H PLUS.

03

Jak zgłosić szkodę, usterkę lub zamówić pomoc serwisanta?

01

Zadzwoń na (22) 890 29 29 i opisz swoje zgłoszenie

02

Po zgłoszeniu problemu, pojawi się u Ciebie:

  • elektryk w przypadku awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej (w ciągu 4 godzin, przez 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
  • ślusarz, szklarz i hydraulik (w ciągu 24h, 7 dni w tygodniu i święta),
  • odpowiedni fachowiec (w ciągu 24h, w dni robocze).

Dokumenty i ceny

Poniżej znajduje się lista dokumentów oraz cen dla oferty Prąd z Serwisantem 24H PLUS

Ceny od -r.
Ceny od -r.
Cenniki i dokumenty

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki ( r.)

Cenniki dla Klientów Przedłużających, którzy zgłaszają zmianę dotychczasowej oferty

Cenniki dla Klientów Przedłużających nie zmieniających funkcjonalności obecnych ofert

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

Cenniki możesz sprawdzić w zakładce Cenniki i dokumenty.

Szukasz innej oferty? Sprawdź możliwości.

Wróć do listy ofert

FAQ

Kiedy mogę skorzystać z pomocy specjalistów?

Zawsze kiedy w Twoim domu zdarzy się awaria, możesz liczyć na wsparcie naszych fachowców:

- elektryka – jeśli zepsuje się np. instalacja elektryczna.
- serwisanta – jeśli w domu zepsuje się sprzęt RTV, AGD, PC np. telewizor, lodówka czy laptop.

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

Serwisant zajmie się naprawą Twojego sprzętu domowego:

PC:
- komputer stacjonarny wraz z monitorem
- tablet
- laptop
- notebook
- system operacyjny

RTV:
- urządzenia audio-video zasilane wyłącznie z sieci elektrycznej
- telewizor
- odtwarzacz i nagrywarka DVD
- zestaw HiFi

AGD:
- pralka i pralka z suszarką
- zmywarka
- lodówka i zamrażarka
- kuchenka gazowo-elektryczna
- kuchenka mikrofalowa
- płyta indukcyjna
- wyciąg i okap
- piekarniki
- robot kuchenny
- ciśnieniowy ekspres do kawy

Dodatkowo:
Elektryk – zajmie się naprawą wewnętrznej instalacji elektrycznej
Szklarz – wstawi szyby w oknach
Ślusarz – wymieni zamki w drzwiach zewnętrznych
Hydraulik – zajmie się wewnętrzną instalacją wodną i kanalizacyjną.

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

W ramach usługi zorganizujemy i opłacimy koszty:

- dojazdu fachowca na miejsce awarii
- ekspertyzy
- użytych materiałów
- części zamiennych
- naprawy
- transportu urządzenia do i z serwisu

W domowym budżecie możesz zaoszczędzić łącznie do 3000zł, zgłaszając 6 domowych awarii do 500zł każda

Co jeśli koszt naprawy będzie wyższy niż 500zł?

Jeśli kwota naprawy będzie wyższa niż limit 500zł, możesz:
1. połączyć dwa niewykorzystane limity i pokryć koszt naprawy nawet do 1000zł lub
2. wykorzystać jeden limit i dopłacić róznicę między kwotą naprawy a limitem 500zł

Możesz również zrezygnować z naprawy w ramach usługi i usunąć awarię we własnym zakresie, TUW PZUW (PZU) wypłaci Ci:
3. do 1000zł jeśli przedstawisz rachunek lub fakturę za naprawę lub
4. do 500 zł bez konieczności przedstawiania faktur czy paragonów

Od kiedy usługa wchodzi w życie?

Usługa świadczona jest od daty zawarcia umowy z Cennikiem Serwisant 24H.

Czym są odnawialne źródła energii (OZE)?

„Zielona energia” pochodzi z tzw. odnawialnych źródeł energii, tzn. źródeł, które nie obciążają środowiska naturalnego. Jest to energia elektryczna wytwarzana przez wiatraki, elektrownie wodne czy elektrownie fotowoltaiczne.

Jak otrzymam certyfikat?

Po zawarciu umowy sprzedaży prądu, w ciągu maksymalnie 90 dni, na podany adres mailowy otrzymasz Certyfikat potwierdzający nabycie energii ze źródeł odnawialnych. Będziesz mógł również pobrać Certyfikat bezpośrednio ze strony TÜV SÜD do podglądu na stronie internetowej: certyfikaty-tuv-sud.pl/certyfikaty/index.php

Czy jeśli kupię prąd EKO to energia, którą dostarczy mi TAURON będzie z Odnawialnych Źródeł Energii (OZE)?

TAURON, aby zrealizować swoje zobowiązanie względem Ciebie, na bieżąco kupuje na rynku tzw. Gwarancje Pochodzenia Energii, które stanowią potwierdzenie, że ilość zużytej przez Ciebie energii naprawdę została wyprodukowana z OZE i sprzedana. Nie ma jednak technicznej możliwości rozdzielenia w systemie dystrybucji energii, która pochodzi z OZE i energii pozyskiwanej z innych źródeł. Następnie, niezależna organizacja certyfikująca - TUV SUD Polska weryfikuje, czy ilość Gwarancji Pochodzenia Energii z OZE, które kupił TAURON, odpowiada ilości sprzedanej energii do wszystkich klientów, którzy korzystają z Prądu EKO.
Dzięki takiemu mechanizmowi rozliczeń, jako sprzedawcy energii, zapewniamy zbyt na energię z odnawialnych źródeł, a Ty zyskujesz gwarancję, że przyczyniasz się do rozwoju zielonej energii ze słońca, wiatru czy wody.

Jak otrzymam bonus na moje konto rozliczeniowe?

Wystarczy, że:

- Zamówisz ofertę na 36 miesięcy
Kliknij "Zamów", zaloguj lub zarejestruj się do Mojego TAURONA i wypełnij formularz zamówienia.

- Zarejestrujesz zakup w Moim TAURONIE
Na stronie głównej w Moim TAURONIE przejdź do zakładki Zwrot za prąd i zarejestruj zakup oferty. Pamiętaj aby w formularzu podać swoje dane kontaktowe, zaakceptować regulamin i udzielić wymaganych zgód marketingowych.

Twój bonus zostanie wypłacony na Twoje konto rozliczeniowe w TAURONIE maksymalnie w ciągu 120 dni.
1 Abyś mógł otrzymać bonus na konto rozliczeniowe w TAURONIE, zamów w serwisie Mój TAURON, wybierz opcję cennika na 3 lata oraz zarejestruj zakup w Programie Klienckim. Szczegóły promocji dostępne są w regulaminie.

2 W okresie, kiedy obowiązuje Cię cennik, dajemy Ci rabat:
• nie mniejszy niż 10% - jeśli udzielisz nam zgód marketingowych, zaktualizujesz swoje dane kontaktowe i wybierzesz e-fakturę,
• nie mniejszy niż 0.2% - jeśli nie udzielisz nam zgód marketingowych, wycofasz je albo zrezygnujesz z e-faktury.

Ważna informacja Rabat gwarantuje:
• niższą cenę energii elektrycznej w porównaniu do tej ceny w Taryfie TAURON Sprzedaż – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż,
• niższą stawkę zmienną ceny energii elektrycznej w porównaniu do tej stawki w taryfie TAURON Sprzedaż GZE – gdy jesteś klientem TAURON Sprzedaż GZE.

Rabat obowiązuje przez cały okres trwania cennika, z wyjątkiem okresu od 01.01.2025 do 30.09.2025 roku, kiedy obowiązują rozwiązania osłonowe, dzięki którym ceny są jeszcze niższe. Więcej na tauron.pl/zamrozenie-pradu i na tauron.pl/ceny.

3 W ramach oferty „Prąd EKO” otrzymasz certyfikat, który potwierdzi, że TAURON zakupił Gwarancje Pochodzenia w ilości, która odpowiada Twojemu zużyciu energii. Jest to dokument, który poświadcza, że zakupiona energia została wytworzona w odnawialnych źródłach energii (OZE), a Ty przyczyniłeś się do rozwoju OZE.