Pomoc dla klientów TAURONA
dotkniętych powodzią
Dotknęła Cię powódź? Sprawdź z czego możesz skorzystać
Zadbaj o swoje bezpieczeństwo
Nie masz prądu?
Awarie i brak prądu zgłosisz pod numerem 991 lub na stronie tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia/zglos-awarie.
Sprawdź, gdzie jest awaria lub wyłączenie
Na stronie tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia na bieżąco aktualizujemy informacje o awariach lub wyłączeniach.
Zgłoś wymianę uszkodzonego licznika
Zadzwoń na infolinię 32 606 0 606. Twoje zgłoszenie zrealizujemy priorytetowo – w pierwszej kolejności będziemy wymieniać liczniki klientom z terenów objętych powodzią.
Sprawdź instalację domową
Po powodzi każdą instalację domową należy osuszyć i oczyścić, a następnie musi ją sprawdzić uprawniony elektryk. Na stronie
tauron-dystrybucja.pl/po-powodzi
znajdziesz informacje o tym co zrobić po powodzi, żeby bezpiecznie przywrócić prąd w domu.
Wydłuż termin płatności Twojej faktury za prąd lub gaz, lub skorzystaj z rat bez odsetek
Wydłuż termin płatności bieżących faktur do 30 dni, bez naliczania odsetek.
Złóż wniosek online
Rozłóż nawet na 6 miesięcznych rat swój rachunek za prąd, bez naliczania odsetek.
Złóż wniosek online
Priorytetowa obsługa Twojej sprawy
Pamiętaj, że większość swoich spraw załatwisz zdalnie w serwisie obsługowym Mój TAURON oraz aplikacji mobilnej bez konieczności wizyty w punkcie obsługi.
Na infolinii, żeby przyspieszyć obsługę, uruchomiliśmy osobną kolejkę dla osób dotkniętych skutkami powodzi. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub wsparcia, skontaktuj się z nami pod numerem 32 606 0 606.