Odkryj korzyści z Mojego TAURONA
Bezpieczne i wygodne płatności online
Opłacasz rachunki za prąd i gaz łatwo, bezpiecznie i tak jak Ci wygodnie – osobno lub zbiorczo, jednym kliknięciem!
Wszystko pod kontrolą
Faktury za prąd i gaz, dokumenty
i dokonane
płatności masz zawsze w jednym miejscu.
Możliwość odczytu licznika
Odczyt licznika możesz podać
w dogodnym dla Ciebie momencie
Jak założyć konto w Moim TAURONIE
Załóż konto w 3 prostych krokach!
Dlaczego jeszcze warto korzystać z Mojego TAURONA
Załatwianie spraw online
Po zalogowaniu zyskujesz dostęp do formularzy i wniosków do załatwienia bieżących spraw.
Masz możliwość zarządzania wszystkimi punktami poboru prądu i gazu.
Możliwość wyboru wygodnej e-faktury, bez wydruków i papierowych rachunków.
Dostęp do dokumentów z każdego miejsca, o dowolnej porze.
Wygodnie złożysz protokół zdawczo-odbiorczy i przepiszesz licznik prądu.
Kontaktujesz się z nami szybko i wygodnie za pomocą formularza! Masz dostęp do historii korespondencji.
Załatwiaj sprawy online, na wyciągnięcie ręki
W Moim TAURONIE masz możliwość przedłużenia umowy, zmiany danych kontaktowych czy sposobu rozliczania.
Najczęściej zadawane pytania
Jak płacić?
Na stronie głównej oraz w zakładce Faktury i płatności Faktury zobaczysz pełną listę swoich faktur do zapłaty:
Zaznacz faktury, które chcesz opłacić, lub kliknij Zaznacz wszystko, a następnie skorzystaj z przycisku Zapłać.
Zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej Blue Media. Jeżeli posiadasz e-fakturę i Produkt, to ta usługa jest bezpłatna, w innych sytuacjach usługa jest płatna zgodnie z cennikiem operatora.
Jak przejść na e-fakturę?
Aby przejść na e-fakturę, kliknij Załatw online w menu na górze strony, a następnie kliknij Przejdź na e-fakturę.
Przejdziesz do formularza Zgody na e-fakturę - wypełnij go i kliknij Wyślij.
Usługa jest aktywowana natychmiastowo, a w przypadku umowy na gaz - następnego dnia. Możesz dodatkowo aktywować powiadomienia o wystawionej fakturze.
Jak podać odczyt licznika?
Odczyt licznika podasz, kiedy klikniesz w przycisk Podaj odczyt w prawym górnym rogu ekranu. Kiedy zbliża się termin podania licznika, przycisk animuje się, aby zwrócić Twoją uwagę i przypomnieć Ci o konieczności podania odczytu.
Przeniesiemy Cię do formularza Odczyt licznika - wypełnij go i wyślij.
Jak sprawdzić numer kont do wpłat?
Numery kont znajdziesz w zakładce Faktury i płatności. Kliknij Numery kont do wpłaty:
Numery kont są także umieszczone na wszystkich Twoich fakturach.
Gdzie mogę zmienić umowę lub ustawienia konta?
Wszystkie zmiany wprowadzisz w zakładce Załatw online. Możesz tu zmienić dane kontaktowe lub przedłużyć umowę.