Bez Barier Mam problem ze słuchem

Masz problemy ze słuchem?

Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.

Punkty obsługi klienta

Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Zobacz, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych punktach obsługi:

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:


Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta , jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 65+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi możesz wcześniej umówić wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja , lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606 .


Sprawdź

Obsługa online

Sprawdź możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:

Sprawdź

Strony i serwisy internetowe

Pracujemy nad tym, żeby osoby niesłyszące mogły komfortowo korzystać z naszych treści internetowych.

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:

  • możesz napisać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy lub czat . Nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować,
  • stosujemy zasady prostego języka w pismach, na stronach www, w mailingach, alertach oraz formularzach, by nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe,
  • przygotowaliśmy dla Ciebie filmy z tłumaczeniem na Polski Język Migowy oraz napisami. Dowiesz się z nich, jak korzystać z aplikacji Mój TAURON. Kliknij w poniższy przycisk i obejrzyj
    Obejrzyj film
  • mamy dla Ciebie materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA , które posiadają napisy oraz tłumaczenie na Polski Język Migowy,
  • akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail.

Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź jakie sprawy możesz załatwić przez Internet, bez wychodzenia z domu.

Sprawdź

Odwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki

Sprawdź poradniki