Masz problemy ze słuchem?
Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.
Punkty obsługi klienta
Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Zobacz, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych punktach obsługi:
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika,
- system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną we wszystkich punktach obsługi klienta TAURONA.
Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta, jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 65+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.
SprawdźObsługa online
Sprawdź możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:
- załatwiaj swoje sprawy w serwisie obsługowym Mój TAURON,
- skorzystaj z wirtualnego asystenta klienta,
- wypełnij dedykowany wniosek online lub napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy,
- porozmawiaj na czacie z naszym konsultantem.
Strony i serwisy internetowe
Pracujemy nad tym, żeby osoby niesłyszące mogły komfortowo korzystać z naszych treści internetowych.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- możesz napisać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy lub czat. Nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować,
- stosujemy zasady prostego języka w pismach, na stronach www, w mailingach, alertach oraz formularzach, by nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe,
- przygotowaliśmy dla Ciebie filmy z tłumaczeniem na Polski Język Migowy oraz napisami. Dowiesz się z nich, jak korzystać z aplikacji Mój TAURON. Kliknij w poniższy przycisk i obejrzyj
Obejrzyj film - mamy dla Ciebie materiały edukacyjne na platformie Bezpieczniki TAURONA, które posiadają napisy oraz tłumaczenie na Polski Język Migowy,
- akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail.
Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź jakie sprawy możesz załatwić przez Internet, bez wychodzenia z domu.
SprawdźOdwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki
Sprawdź poradniki