Masz problemy z poruszaniem się?
Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.
Punkty obsługi klienta
Dbamy o to, żeby korzystanie z punktów obsługi klienta było dla wszystkich klientów komfortowe. Zobacz, jakie udogodnienia przygotowaliśmy w naszych wybranych punktach obsługi.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- wydzielone miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami,
- podjazdy zamiast schodów,
- możliwość zaparkowania samochodu blisko wejścia,
- swobodny dostęp i poruszanie się po budynku.
Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 65+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.
SprawdźInfolinia
Większość spraw możesz załatwić przez naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji dotyczących spraw obsługowych i sprzedażowych. Jeśli będziesz chciał, to wypełnią za Ciebie wniosek o zawarcie umowy lub przepisanie licznika. Zgłosisz tu także awarię prądu.
Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę. O dowolnej porze podasz odczyt licznika i dowiesz się, jakie jest Twoje saldo.
SprawdźStrony i serwisy internetowe
Jeśli masz problemy z poruszaniem się, wiele spraw załatwisz bez wychodzenia z domu.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- możesz zawrzeć z nami umowę lub przepisać licznik poprzez formularz online,
- akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail,
- możesz szukać informacji o produktach czy ofertach na naszych stronach i serwisach internetowych, które cały czas udoskonalamy po to, aby poruszanie się po nich było intuicyjne i przyjazne.
Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i zobacz jakie jeszcze sprawy możesz załatwić przez Internet.
Sprawdź również możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:
- załatwiaj swoje sprawy w serwisie obsługowym Mój TAURON,
- skorzystaj z wirtualnego asystenta klienta,
- wypełnij dedykowany wniosek online lub napisz do nas wiadomość przez formularz kontaktowy,
- porozmawiaj na czacie z naszym konsultantem.
Odwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki
Sprawdź poradniki