Jesteś osobą starszą?
Przeczytaj, jakie udogodnienia wprowadziliśmy w naszych punktach obsługi klienta, na infolinii oraz w przestrzeni internetowej.
Punkty obsługi klienta
Stale udoskonalamy obsługę skierowaną do osób starszych. Przeczytaj, jakie udogodnienia możemy Ci zaproponować w naszych wybranych punktach obsługi.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy:
- możliwość zaparkowania pojazdu blisko wejścia,
- podjazdy zamiast schodów,
- swobodny dostęp i poruszanie się po budynku,
- pomoc pracowników przy czytaniu dokumentów,
- możliwość zawarcia umowy przez pełnomocnika,
- udostępnienie lupy do powiększania tekstu,
- ramka ułatwiająca złożenie podpisu we właściwym miejscu.
Pamiętaj, że zarówno w punktach obsługi klienta jak i w punktach partnerskich osoby z niepełnosprawnością, seniorzy 65+ oraz kobiety w ciąży mają pierwszeństwo obsługi. W naszych punktach obsługi klienta obowiązuje zasada wcześniejszego umawiania się na wizytę – wystarczy wcześniej wypełnić formularz na stronie TAURON Sprzedaż lub TAURON Dystrybucja, lub zarezerwować termin poprzez naszą infolinię - 32 606 0 606.
SprawdźInfolinia
Nasi konsultanci są przygotowani do tego, żeby jak najlepiej pomóc rozwiązać problem osobom starszym. Po zadzwonieniu pod numer infolinii 32 606 0 606 możesz uzyskać wszystkie interesujące Cię informacje. Zapewniamy wsparcie i obsługę Seniorom na dedykowanej kolejce. Temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę.
Sprawdź również możliwości kontaktu z nami bez wychodzenia z domu:
- skorzystaj z możliwości czatu z doradcą,
- skonsultuj się z wirtualnym asystentem klienta,
- załóż konto w serwisie Mój TAURON, gdzie zdalnie załatwisz wiele spraw.
Strony i serwisy internetowe
Nasze strony internetowe są przygotowane tak, żeby były przyjazne seniorom.
Zobacz, jak staramy się ułatwić Ci korzystanie z naszych treści online:
- nie musisz wychodzić z domu, żeby się z nami skontaktować. Możesz napisać do nas wiadomość przez formularz kontaktowy lub czat,
- stosujemy zasady prostego języka, żeby nasze treści były dla wszystkich zrozumiałe,
- pracujemy nad przygotowaniem poradników dedykowanych osobom starszym,
- nasze strony internetowe zawierają takie udogodnienia jak: zmiana kontrastu, powiększanie fontu czy możliwość odczytania tekstu za pomocą urządzeń,
- akceptujemy skany dokumentów oraz wysyłamy zaszyfrowane pliki na Twój adres e-mail.
Przejdź do sekcji Obsługa Klienta i sprawdź jakie sprawy możesz załatwić przez Internet, bez wychodzenia z domu.
SprawdźOdwiedź naszego bloga i zobacz przydatne poradniki
Sprawdź poradniki