A Mój TAURON w smartfonie masz? Pobierz naszą nową, darmową aplikację.
Co zyskujesz z naszą aplikacją
WYGODNE PŁATNOŚCI
płacisz za prąd i gaz
zbiorczo lub osobno
ODCZYT LICZNIKA
podajesz odczyt licznika
wygodnie w aplikacji
RACHUNKI POD RĘKĄ
Wybierasz e-fakturę i masz
pogląd faktur, gdziekolwiek jesteś
BEZPIECZEŃSTWO
korzystasz bezpiecznie
gdziekolwiek jesteś
Aplikacja mobilna Mój TAURON
Nasz serwis obsługowy teraz dostępny także jako aplikacja mobilna. Dzięki temu swoje płatności, rachunki i dokumenty za prąd i gaz masz pod kontrolą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, w aplikacji korzystasz
z tych samych danych do zalogowania.
Dowiedz się więcej o aplikacji
Zobacz naszą aplikację
Płać za rachunki jednym kliknięciem
Szybki i prosty odczyt licznika prądu
Co warto wiedzieć
Dla kogo jest przeznaczona aplikacja?
Jak założyć konto w aplikacji mobilnej Mój TAURON?
Jeżeli masz już konto w serwisie Mój TAURON, aplikacji mobilnej korzystasz z tych samych danych do zalogowania.
Czy za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON mogę zapłacić online (e-płatność)?
Płatność online dostępna jest dla naszych wszystkich klientów. Dla klientów, którzy posiadają produkt z gwarancją ceny oraz e-fakturę usługa jest bezpłatna, natomiast dla pozostałych klientów usługa jest płatna. Opłata zgodna jest z cennikiem operatora płatności.
Link do e-płatności jest dostępny oddzielnie dla każdego dokumentu finansowego.
Dla jakich systemów dostępna jest aplikacja mobilna Mój TAURON?
Aplikacja jest darmowa. Po jej pobraniu, zainstaluj ją na swoim telefonie. Jeżeli Twoje urządzenie mobilne nie spełnia warunków pojawi się komunikat „Twoje urządzenie nie spełnia wymagań aplikacji”.
Do korzystania z aplikacji potrzebny jest dostęp do Internetu.
Czy mogę zalogować się do aplikacji odciskiem palca?
Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem Android od wersji 6.0 oraz iOS od wersji 11.
Jak zalogować się do aplikacji?
Pamiętaj, że jeśli korzystasz z systemu Mój TAURON na komputerze, do naszej aplikacji zalogujesz się tymi samymi danymi, bez potrzeby ponownej rejestracji.
Do korzystania z aplikacji potrzebujemy także Twojej akceptacji regulaminu.
Aby było Ci jeszcze łatwiej, do naszej aplikacji możesz zalogować się 4-cyfrowym PIN-em. PIN nadajesz samodzielnie po pierwszym zalogowaniu do aplikacji.
Jeżeli masz telefon z funkcją czytnika linii papilarnych możesz ustawić odcisk palca, który posłuży Ci do logowania się do aplikacji. Opcja ta dostępna jest dla urządzeń z systemem iOS od wersji 11 oraz Android od wersji 6.0.
Do zalogowania się do aplikacji nigdy nie poprosimy Cię o dane typu PESEL czy numer płatnika.
Jeśli mam już konto w systemie Mój TAURON, to czy muszę rejestrować się ponownie?
Czy za pośrednictwem aplikacji mobilnej Mój TAURON mogę podać odczyt licznika?
Dla naszych klientów, którzy korzystają z usługi Telerachunek, przyjmiemy odczyt licznika jako rozliczeniowy (tylko w miesiącu rozliczeniowym) oraz podamy kwotę do zapłaty.
Od pozostałych klientów odczyt przyjmiemy jako kontrolny.
Czy w aplikacji zobaczę wszystkie moje umowy?
W jaki sposób mogę usunąć konto w aplikacji?
Pobierz darmową aplikację mobilną
Komfort, wygoda, bezpieczeństwo – zobacz ile możesz zyskać z naszą
aplikacją. Pobierz aplikację z Google Play, App Store i AppGallery już dziś i korzystaj
z możliwości jakie daje.
Po pobraniu aplikacji, prosimy – aktywuj ją. Żeby to zrobić, otwórz aplikację,
zarejestruj się oraz zaakceptuj regulamin. Jeśli już korzystasz z naszego
systemu obsługowego Mój TAURON, zaloguj się tymi samymi danymi,
zaakceptuj regulamin aplikacji i używaj jej z przyjemnością.