-
1. Pobierz wniosek
2. Wypełnij i podpisz
Wypełnienie wniosku jest bardzo proste i zajmie Ci do 5 minut .
Aby wypełnić wniosek przygotuj sobie swoją aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii.
Po wypełnieniu pamiętaj o złożeniu podpisów we wszystkich wymaganych miejscach.3. Wyślij
Wypełniony i podpisany wniosek prosimy przesłać na adres:
Tauron Obsługa Klienta
Ul. Lwowska 23
40-389 Katowice
Co się stanie potem?
Na podstawie wypełnionego Wniosku przygotujemy i odeślemy Ci Umowę. Komplet dokumentów, który otrzymasz zachowaj dla siebie - nie musisz nic odsyłać. My zajmiemy się wszystkimi formalnościami w Twoim imieniu – wrócisz do nas we wskazanym przez Ciebie terminie. -
1. Przygotuj aktualną ofertę
Przed rozmową z konsultantem przygotuj aktualną fakturę za usługi dystrybucji i/lub sprzedaży energii, oraz informacje o dacie obowiązywania umowy u dotychczasowego sprzedawcy. Taką informację znajdziesz na swojej Umowie i/lub Cenniku. Możesz ją także pozyskać na infolinii swojego dotychczasowego sprzedawcy. Konsultant zapyta Cię o kilka danych z tego dokumentu.2. Zadzwoń do nas
Zadzwoń na numer:
555 444 555.3. Zamów kontakt
Zostaw nam swój numer telefonu - oddzwonimy do Ciebie.
Podczas rozmowy konsultant przedstawi Ci ofertę i sporządzi umowę. Będzie ona do Ciebie wysłana kurierem.
-
1. Sprawdź najbliższy POK
Jeżeli wolisz załatwiać sprawy osobiście – przyjdź do najbliższego Punktu Obsługi Klienta, w którym nasz pracownik zajmie się formalnościami w Twoim imieniu.
2. Przyjdź do POK i podpisz umowę
Pamiętaj, aby zabrać ze sobą aktualną fakturę za usługę dystrybucji i/lub sprzedaży energii, oraz informacje o dacie obowiązywania umowy o dotychczasowego sprzedawcy. Taką informację znajdziesz na swojej Umowie i/lub w Cenniku. Możesz ją także pozyskać na infolinii swojego dotychczasowego sprzedawcy.