Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Katowice

Oferta ważna do:

2024-11-01

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

Docelowo umowa na czas nieokreślony

Nr referencyjny:

TAOK/2024/00623


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

     

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w obszarze reklamacji oraz wiedzy z zakresu praw konsumenta i innych przepisów związanych z procesem reklamacji
    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej w obszarze obsługi klienta
    • Zrozumienia i reagowania na potrzeby i obawy klientów
    • Doświadczenia w obszarze rozwiązywania problemów jakościowych
    • Śledzenia trendów w obsłudze klienta i możliwości wdrożeń w organizacji
    • Umiejętności organizacji pracy i samodzielności w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
    • Umiejętności szybkiego reagowania na pojawiające się wyzwania
    • Umiejętności pracy z podległym zespołem w oparciu o cele i dążenie do ich realizacji
    • Zdolności do myślenia strategicznego i innowacyjnego
    • Chęci do doskonalenia, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji
    • Umiejętności budowania relacji
    • Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych

     

    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość rynku energii, prawa energetycznego oraz prawa cywilnego
    • Doświadczenie w zarządzaniu procesowym
    • Znajomość systemu bilingowego AUMS

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Zarządzanie procesem reklamacji, w tym nadzór nad procesem analizy problemów wewnątrz organizacji
    • Skuteczna realizacja, monitorowanie oraz optymalizacja procesów i celów operacyjnych
    • Dotrzymywanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI), zarówno ilościowych, jak i jakościowych w realizowanych procesach.
    • Wdrażanie mechanizmów kontroli jakości w obsługiwanych procesach
    • Identyfikacja obszarów do poprawy oraz nadzór nad wdrażaniem działań naprawczych w organizacji
    • Poszukiwania nowych metod poprawy jakości obsługi klienta
    • Nadzór nad całościowym procesem rozpatrywania spraw i odpowiedzi na korespondencję wpływającą od Klientów
    • Nadzór nad obsługą reklamacji z URE i Rzeczników
    • Zapewnienie efektywnego funkcjonowania Biura oraz zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu
    • Inicjowanie zmian związanych z usprawnieniem i optymalizacją realizowanych procesów oraz poprawą jakości i efektywności realizowanych przez zespół zadań
    • Nadzorowanie opracowywania sprawozdań, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
    • Planowanie i kontrola powierzonego budżetu
    • Współpraca z różnymi działami w organizacji i działem prawnym

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią