Kierownik/ Kierowniczka Sekcji Analiz i Raportów

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko kierownicze

Miejsce pracy:

Wrocław, Katowice, Kraków

Oferta ważna do:

2024-12-14

Spółka:

TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.

Umowa:

0

Nr referencyjny:

TAOK/2024/00626


Wymagania:

  • Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.

    Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!

     

     

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem zajmującym się analizą oraz przygotowaniem nowoczesnych rozwiązań raportowych i technologiami big data
    • Wysokiego poziomu umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych
    • Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
    • Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
    • Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
    • Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
    • Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
    • Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
    • Znajomości narzędzi: Excel w tym obsługa makr, Power Query, VBA oraz SQL, Power BI, Oracle BI
    • Czynnego prawa jazdy kat. B
    • Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym (B2)


    Miło, jeśli posiadasz:

    • Znajomość branży energetycznej i rynku energii
    • Wykształcenie w zakresie finansów/ informatyki/ matematyki/ statystyki/ Data Science lub Business Analytics

     

Zakres obowiązków:

  • Jakie zadania na Ciebie czekają?

    • Przygotowanie modelu raportowania i analiz dla obszaru obsługi klienta z wykorzystaniem optymalnych rozwiązań dostępnych na rynku
    • Koordynacja przepływu i rozpowszechnianie aktualnej wiedzy z zakresu raportowania w firmie
    • Kompleksowe zarządzanie i wdrażanie działań zmierzających do realizacji strategicznych KPI w obszarze analiz i raportów, mających wpływ na funkcjonowanie obszaru obsługi klienta, min. w zakresie obniżania kosztów operacyjnych, poprawy satysfakcji klientów oraz podnoszenie jakości usług
    • Opracowanie, realizacja i monitoring operacyjnych KPI w obrębie działań Sekcji
    • Zapewnienie spójności danych i efektywności działań w zakresie przygotowywanych analiz i raportów
    • Definiowanie procesów, procedur i założeń dla zadań realizowanych przez Sekcję
    • Optymalizacja procesu pozyskiwania i przekazywania informacji zarządczych i operacyjnych za pomocą narzędzi raportowych
    • Prezentowanie wyników i rekomendacji na spotkaniach biznesowych (w tym spotkaniach z Zarządem)
    • Proaktywny monitoring odchyleń od norm, wczesne wykrywanie problemu oraz proponowanie rozwiązań mających na celu poprawę wyników i unikanie potencjalnych zagrożeń
    • Monitoring skuteczności wykorzystywanych rozwiązań i wprowadzanie innowacji celem zwiększania dokładności analiz i szybkości dostarczania informacji
    • Identyfikowanie trendów, wzorców i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) na podstawie analizowanych danych
    • Śledzenie i implementacja najnowszych technologii i metod analitycznych oraz raportowych celem predykcji analiz danych, wykorzystywanych do optymalizacji procesów
    • Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu pracowników

Oferujemy:

  • Nasze benefity i mocne strony:

    • Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
    • Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
    • Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
    • Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
    • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
    • Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków
    • Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
    • Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
    • Dofinansowanie do karty MultiSport
    • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
    • Pracowniczy Program Emerytalny
    • Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
    • Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
    • Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
    • Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
    • Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
    • Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
    • Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)

     

    Dołącz do nas! #Zasilani nową energią