Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko kierownicze
-
Miejsce pracy:
-
Wrocław, Katowice, Kraków
-
Oferta ważna do:
-
2024-12-14
-
Spółka:
-
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o.
-
Umowa:
-
0
-
Nr referencyjny:
-
TAOK/2024/00626
Wymagania:
Najwyższa jakość usług i obsługi klienta to nasz priorytet. Doskonalimy nasze procesy w obszarze IT i Obsługi Klienta, wdrażamy nową strategię i tworzymy przestrzeń na nowe technologie i innowacje. Nasz cel to efektywne, pełne pasji i zaangażowania zespoły, które zainicjują nowe możliwości biznesowe.
Dołącz do nas i zasil przyszłość nową energią!
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Kilkuletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem zajmującym się analizą oraz przygotowaniem nowoczesnych rozwiązań raportowych i technologiami big data
• Wysokiego poziomu umiejętności analitycznych i pracy z dużą ilością danych
• Odpowiedzialności za jakość i efektywność realizacji powierzonych zadań
• Umiejętności budowania atmosfery pracy wspierającej otwartą komunikację, motywację pracowników i ich zaangażowanie
• Umiejętności dobrej organizacji pracy własnej oraz podległego zespołu
• Analitycznego myślenia, rozwiązywania trudnych zagadnień i koncentracji na celach biznesowych
• Umiejętności podejmowania decyzji oraz współpracy w zmiennym środowisku biznesowym
• Proaktywnej postawy, także we wdrażaniu rozwiązań mających na celu poprawę efektowności i jakości realizowanych procesów
• Znajomości narzędzi: Excel w tym obsługa makr, Power Query, VBA oraz SQL, Power BI, Oracle BI
• Czynnego prawa jazdy kat. B
• Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym (B2)
Miło, jeśli posiadasz:• Znajomość branży energetycznej i rynku energii
• Wykształcenie w zakresie finansów/ informatyki/ matematyki/ statystyki/ Data Science lub Business Analytics
Zakres obowiązków:
Jakie zadania na Ciebie czekają?
• Przygotowanie modelu raportowania i analiz dla obszaru obsługi klienta z wykorzystaniem optymalnych rozwiązań dostępnych na rynku
• Koordynacja przepływu i rozpowszechnianie aktualnej wiedzy z zakresu raportowania w firmie
• Kompleksowe zarządzanie i wdrażanie działań zmierzających do realizacji strategicznych KPI w obszarze analiz i raportów, mających wpływ na funkcjonowanie obszaru obsługi klienta, min. w zakresie obniżania kosztów operacyjnych, poprawy satysfakcji klientów oraz podnoszenie jakości usług
• Opracowanie, realizacja i monitoring operacyjnych KPI w obrębie działań Sekcji
• Zapewnienie spójności danych i efektywności działań w zakresie przygotowywanych analiz i raportów
• Definiowanie procesów, procedur i założeń dla zadań realizowanych przez Sekcję
• Optymalizacja procesu pozyskiwania i przekazywania informacji zarządczych i operacyjnych za pomocą narzędzi raportowych
• Prezentowanie wyników i rekomendacji na spotkaniach biznesowych (w tym spotkaniach z Zarządem)
• Proaktywny monitoring odchyleń od norm, wczesne wykrywanie problemu oraz proponowanie rozwiązań mających na celu poprawę wyników i unikanie potencjalnych zagrożeń
• Monitoring skuteczności wykorzystywanych rozwiązań i wprowadzanie innowacji celem zwiększania dokładności analiz i szybkości dostarczania informacji
• Identyfikowanie trendów, wzorców i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) na podstawie analizowanych danych
• Śledzenie i implementacja najnowszych technologii i metod analitycznych oraz raportowych celem predykcji analiz danych, wykorzystywanych do optymalizacji procesów
• Zarządzanie i rozwijanie kompetencji podległego zespołu pracowników
Oferujemy:
Nasze benefity i mocne strony:
• Udział w interdyscyplinarnych projektach na rzecz całej Grupy TAURON
• Praca w firmie przyjaznej różnym pokoleniom i nagrodzonej tytułem Friendly Workplace 2022 oraz Dream Employer 2024
• Możliwość współpracy z osobami o różnym poziomie wiedzy i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (docelowo na czas nieokreślony)
• Dodatkowe składniki wynagrodzenia: m.in. premia roczna oraz premie kwartalne
• Możliwość pracy w systemie hybrydowym: częściowo z domu, częściowo z biura
• Możliwość pracy w wybranej lokalizacji: Wrocław / Katowice / Kraków
• Prywatna opieka medyczna w Enel-Med (pakiet obejmujący nielimitowany dostęp do lekarzy wielu specjalizacji)
• Dostęp do platformy wsparcia psychologicznego Helping Hand (możliwość 3 bezpłatnych konsultacji rocznie)
• Dofinansowanie do karty MultiSport
• Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego w PZU
• Pracowniczy Program Emerytalny
• Taryfa pracownicza - pomniejszenie rachunków za energię elektryczną w limicie 3000 kWh rocznie
• Dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS (m.in. zapomogi, pożyczki na preferencyjnych zasadach etc.)
• Coroczne dofinansowanie do wypoczynku (również dla dzieci pracowników)
• Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka
• Akcje wolontaryjne dla pracowników Grupy TAURON (m.in. Szlachetna Paczka, charytatywny Bieg Firmowy etc.)
• Program Poleceń Pracowniczych z możliwością otrzymania nagrody finansowej za skuteczne polecenie
• Dostęp do platformy e-learning (możliwość realizacji szkoleń w dowolnym miejscu i czasie)Dołącz do nas! #Zasilani nową energią