Specjalista ds. organizacyjno - administracyjnych

Podstawowe informacje

Poziom stanowiska:

Stanowisko specjalistyczne

Miejsce pracy:

Wałbrzych

Oferta ważna do:

2024-12-07

Spółka:

TAURON Dystrybucja S.A.

Umowa:

Umowa na zastępstwo

Nr referencyjny:

TD/OWB/17/2024


Wymagania:

  • Wykształcenie średnie

    Minimum rok doświadczenia w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym i/lub energetycznym, zarządzania nieruchomościami

    Znajomość zasad sporządzania umów
    Znajomość wymagań prawnych w zakresie utrzymania nieruchomości

    Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:

    Wykształcenie wyższe (kierunek prawny, administracyjny, ekonomiczny, techniczny)

    2 lata doświadczenia w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym i/lub energetycznym, zarządzania nieruchomościami

    Prawo jazdy kat. B

    Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego

    Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych

Zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału

    Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału

    Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi

    Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej

    Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa

    Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową

    Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych

    Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych

    Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian

    Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

Oferujemy:

  • Profesjonalne wdrożenie do pracy na danym stanowisku
    Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
    Program wdrożeniowy
    Prywatna opieka medyczna
    Ubezpieczenie na życie
    Pracowniczy Program Emerytalny
    Dofinansowanie do wypoczynku
    Karta Multisport
    Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
    Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka